نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ نمایشگاهی و موفقیت در نمایشگاه

چاپ کاتالوگ نمایشگاهی

نمایشگاه ها محلی مناسب برای معرفی خدمات و محصولات هستند. انجام صحیح طراحی و چاپ کاتالوگ نمایشگاهی نیز ابزاری بسیار مهم جهت کسب موفقیت در نمایشگاه ها است.
الزاما طراحی کاتالوگ نمایشگاه باید خلاقانه انجام شود. کیفیت چاپ بالای آن نیز می تواند در جلب توجه کاربران بسیار موثر واقع شود. در این مطلب اطلاعات لازم در ارتباط با نحوه چاپ و طراحی کاتالوگ های نمایشگاهی را توضیح دهید.

قواعد طراحی کاتالوگ نمایشگاهی

قطعا کاتالوگ نمایشگاهی شما باید بتواند با زبانی گویا محصولات و خدمات شما را به سایر افراد معرفی نماید. داشتن کمی خلاقیت می تواند به شما کمک کند تا نهایت استفاده را از این ابزار تبلیغاتی داشته باشید.
صرفا نیاز نیست به دنبال طرحی خیلی خاص و متمایز باشید. گاهی سادگی از هرچیزی بهتر است.
تلاش کنید که خود را به جای مخاطب قرار دهید. کاتالوگ طراحی شده باید بتواند سوالات کاربران را پاسخگوید.

چاپ کاتالوگ نمایشگاهی

لزوما از گزافه گویی بپرهیزید. چرا که کاربر را خسته خواهد کرد
تصاویر،اطلاعات کامل در ارتباط با مشخصات، قیمت و نحوه نگهداری از محصولات را با ساختاری صحیح در صفحات کاتالوگ بچینید.
استفاده از فونت مناسب در طراحی کاتالوگ نمایشگاه بسیار مهم می باشد.

دقت کنید که نیاز نیست تمامی اطلاعات محصولات را ارائه کنید. اگر تعداد محصولات شما زیاد باشد، ممکن است کاتالوگ شما تبدیل به کتابچه ای شود. قطعا کاتالوگ های نمایشگاهی با وزن کمتر و ابعاد مناسب بیشتر مورد استقبال افراد قرار خواهند گرفت. به هیچ عنوان کاتالوگ خود را شلوغ و حجیم نکنید.

معرفی برندتان به بهترین نحو ممکن

در کاتالوگ نمایشگاهی حتما در صفحات ابتدایی تعریفی کلی از برند خود داشته باشید. لیست گواهینامه ها، ویژه ترین خدمات،امتیازات شرکت خود را بیان کنید. حتما در نوشتن مطالب مرتبط با این بخش نیز از خلاصه گویی استفاده نمایید.
سرعت انتقال اطلاعات مفید به کاربران از اهمیت بسیار خاصی برخوردار خواهد بود.

چاپ کاتالوگ نمایشگاهی

در طراحی حتما محصولات خود را برجسته کنید و منافع مشتری را بیان کنید

برجسته نمودن محصولات و نمایش وجوه تمایز آن ها با سایر خدمات و محصولات مشابه تنها از طریق طراحی انجام خواهد شد.
بهترین راهکار برای نمایش برتری های محصولات و خدمات شما این است که آن ها در لیستی به صورت مجزا با طراحی خاص نمایش دهید. در این صورت کاربر برای کسب اطلاعات در ارتباط با برتری های شما به سرعت به آن ها دست خواهد یافت.

از آنجایی که نمایشگاه ها اصولا به صورت تخصصی برگزار می شوند. رقبای شما در آن ها بسیار زیاد می باشند. طراحی منحصر به فرد داشته باشد. تا بتوانید به سرعت مشتریان را جذب کنید و برنده میدان باشید.
با برجسته سازی ویژگی های محصول خود در طراحی کاتالوگ نمایشگاه ، فرصتی ویژه به بازدیدکنندگان خواهید داد. تا بتوانند به سرعت محصولات شما را با دیگران مقایسه نمایند. و از برتری های آن ها مطلع شوند.
باید بتوانید مشتری را به بهترین نحو ممکن توجیه کنید که چرا باید محصول شما را انتخاب نماید. صرفا معرفی محصولات نمی تواند به شما کمک نماید. پس سعی کنید از منافع مشتری در صورت استفاده از محصولتان بگویید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس مجموعه تان را در دسترس قرار دهید. تا مشتری بتواند به سرعت به آن ها دست یابد. در این حالت تماس های شما بهبود خواهند یافت.

کاتالوگ نمایشگاهی بهترین راهکار معرفی محصولات جدید شرکت

قطعا کاتالوگ های نمایشگاهی بهترین ابزار برای معرفی خدمات و محصولات حدید شما خواهند بود. سعی کنید در انجام طراحی کاتالوگ نمایشگاهی تان محصولات جدید خود را به گونه ای ویژه نمایش دهید.
طراحی خاص برای این مصحولات به شما کمک می کند تا فروش آن را بهبود بخشید.

چاپ کاتالوگ نمایشگاهی

در انجام چاپ کاتالوگ نمایشگاهی باید بتوانید بهترین روش چاپ را انتخاب نمایید. حتما از چند ماه قبل شروع به طراحی و آماده سازی کاتالوگ های نمایشگاه نمایید. در صورتی که شما زمان کافی برای چاپ کاتالوگ نمایشگاهی تان نداشته باشید، باید از روش چاپ دیجیتال استفاده نمایید. در صورتی که زمان کافی داشته باشد چاپ افست بهترین انتخاب است.

چاپ کاتالوگ نمایشگاهی

بهتر است مطالعه کنید: انتخاب روش چاپ افست یا دیجیتال؟ کدام‎یک کم‎ هزینه‌تر است؟

به نظر طراح خود اهمیت دهید. قطعا بهترین کاغذ و نوع چاپ را برای شما انتخاب خواهد کرد.

چاپ کاتالوگ نمایشگاه با سرعت بالا و مناسب ترین قیمت

اگر در جستجوی یافتن شرکتی معتبر هستید. تا بتوانید امور مرتبط با طراحی و چاپ کاتالوگ نمایشگاهی تان را به او محول کنید. ما در مهرسام چاپ در خدمت شما عزیزان هستیم.
می توانیم انجام کلیه امور طراحی و چاپ را با قیمتی استثنایی و کیفیتی بالا برای شما عزیزان انجام دهیم.
تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *