طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ

همان طور که می دانید، بسته بندی مقاوم قطعات صنعتی ازجمله بلبرینگ، و دیگر قطعات مکانیکی، یکی از حساس ترین مراحل در فرایند حمل این قطعات می باشد. قطعات صنعتی دربرابر ضربات و خط و خش حساس بوده و ممکن است کارایی خود را از دست بدهند، برای این منظور، امروزه از رایج ترین نوع بسته بندی، یعنی بسته بندی کارتنی برای این قطعات استفاده می کنند. استفاده از جعبه های مقاوم برای بسته بندی مقاوم قطعات صنعتی مانند بلبرینگ، علاوه بر محافظت از این قطعه، باعث متفاوت شدن قطعه مورد نظر با دیگر محصولات مشابه می شود. برای این منظور، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ آشنا کنیم.

چاپ جعبه های بلبرینگ

بسته بندی بلبرینگ

همان طور که اشاره کردیم، قطعات صنعتی از حساسیت زیادی دربرابر خط و خش و ضربات برخوردارند. بلبرینگ یکی از کاربردی ترین قطعه در تمامی دستگاه های اطراف ما می باشد که به همین منظور، شاهد تولید روز افزون این قطعه کاربردی هستیم. بسته بندی مناسب این قطعه، یکی از اصلی ترین نیاز، جهت حفاظت و البته رقابت در بازار می باشد زیرا همان طور که گفتیم، یک بسته بندی مناسب، علاوه بر محافظت از قطعه مورد نظر، باعت متفاوت شدن آن با دیگر محصولات مشابه می باشد. به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده این قطعه مورد نظر، برای محافظ و به نمایش گذاشتن نام تجاری خود، به چاپ جعبه لمینتی برای بلبرینگ روی آورده اند. در ادامه با مزیت استفاده از این جعبه ها آشنا می شوید.

مزیت استفاده از جعبه های بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ در ماشین آلات امروزی، باعث افزایش تولید این قطعه و البته افزایش تولید جعبه های بلبرینگ شده است چرا که شرکت های تولیدی بلبرینگ، برای حمل و نگهداری از این قطعه، نیازمند بسته بندی مناسبی می باشند. اما استفاده از جعبه های بلبرینگ چه مزیت هایی دارد؟ اگر بخواهیم به طور کلی مزیت های این روش از بسته بندی را بیان کنیم باید گفت:

  • حفاظت از بلبرینگ

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از جعبه های بلبرینگ، حفاظت از این قطعه کاربردی می باشد. می تواند گفت  هدف اصلی از طراحی و چاپ این جعبه نیز همین موضوع است. همان طور که می دانید، هنگام حمل قطعات صنعتی ازجمله بلبرینگ، ممکن است به این قطعه آسیب وارد شده و در نتیجه کارایی خود را از دست دهد، شرکت های تولید برای جلوگیری از این اتفاق، به طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ روی آورده اند.

  • حمل بلبرینگ

یکی دیگر از مزیت های استفاده از جعبه های بسته بندی بلبرینگ، سهولت حمل و نقل این بسته می باشد. معمولا تولید این قطعه به دلیل کاربرد آن، در تعداد بالا صورت می گیرد که برای حمل آنها به مغازه های مختلف، نیاز به بسته بندی مناسبی می باشد که حمل این قطعه را آسان کند.

  • مصارف مختلف

مصارف مختلف، یکی دیگر از مزیت های استفاده از جعبه بلبرینگ می باشد که می تواند گفت یکی از معمول ترین مزیت های جعبه های کارتنی می باشد. معمولا جعبه هایی که برای بسته بندی قطعات صنعتی چاپ می شوند، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می توان گفت طول عمر بالایی دارند که در نتیجه بعد از حمل و نگهداری از قطعه مورد نظر، می توان از آنها در زمینه های دیگری نیز استفاده کرد.

  • تبلیغات

استفاده از جعبه های بلبرینگ، بهترین گزینه جهت آشنایی دیگران با کسب و کار شما! همان طور که می دانید، امروزه برای معرفی یک کسب و کار، تا حد زیادی نیاز به یک روش تبلیغاتی مناسب داریم. جعبه های بلبرینگ علاوه بر حفاظت از این قطعه و حمل و نقل آن، بهترین روش جهت معرفی برند محصول به دیگران می باشد. طراحی این جعبه ها، شامل نام تجاری شرکت تولیدی مورد نظر می باشد، این درحالی است که جعبه های بلبرینگ همان طور که اشاره کردیم در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در نتیجه باعث آشنایی افراد بیشتری با شرکت تولیدی مورد نظر می شود.

عناوین نام برده ازجمله مزیت های استفاده از جعبه بلبرینگ می باشد که باعث افزایش چاپ این روش بسته بندی کاربردی شده است.

چاپ جعبه های بلبرینگ

اهمیت بسته بندی بلبرینگ

همان طور که اشاره کردیم، بلبرینگ تقریبا در تمامی دستگاه های اطراف ما به کار رفته است که همین مسئله نیز باعث افزایش تولید این قطعه شده است. اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که قطعات صنعتی دربرابر ضربات حساس بوده و از ضربه وارد شدن به آنها باید جلوگیری شود که برای این منظور، از جعبه های مقاومی استفاده می شود. اما جالب است که بدانید هدف از طراحی این جعبه ها، تنها حفاظت از قطعه مورد نظر نمی باشد. برای مثال باید گفت که رقابت در بازار یکی دیگر از دلایل طراحی این جعبه ها می باشد زیرا یک بسته بندی مناسب شامل زیبایی، منحصر به فرد بودن و البته معرفی کسب و کار شما به دیگران می باشد.

محاسبه هزینه طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ

یکی دیگر از مسائلی که قبل از طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ بسیار مورد توجه است، هزینه طراحی و چاپ این جعبه ها می باشد. همان طور که می دانید، قبل از هر کاری بهتر است ابتدا بودجه مود نیاز را تامین کنید. پس بهتر است قبل از طراحی و چاپ این جعبه ها، با نحوه محاسبه هزینه های آن آشنا شوید. ابتدا مدنظر داشته باشید که طراحی و چاپ جعبه های بلبرینگ از هزینه ثابتی برخوردار نبوده و با توجه به معیار های مختلفی صورت می گیرد. برای مثال، سایز جعبه، طراحی شکل گرفته بر روی آن، تعداد لایه های به کار رفته در آن و… از دیگر معیار های می باشند که با توجه به آنها، هزینه نهایی جعبه های بلبرینگ محاسبه می شود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02151795000 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مهرسام چاپ شما را راهنمایی کنند.

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵