همکاری اچ پی و فورد با بازیافت قطعات پرینترهای از رده خارج شده برای استفاده در قطعات اتومبیل

فورد و HP در حال کار با یکدیگر برای بازیافت پودرها و قطعات چاپ سه بعدی و استفاده مجدد از آنها برای تولید قطعات تزریق شده در خودرو هستند.

شرکت ها به SmileDirectClub ، تولید کننده رزین Lavergne و تأمین کننده Ford Ford ARaymond اجاره داده اند تا بتوانند راه حل پایدار را فراهم کنند. پس از بازیافت مواد ، از آنها برای تولید کلیپ های خط سوخت تزریق قالب نصب شده روی کامیون های Super Duty F-250 استفاده می شود.

همکاری اچ پی و فورد با بازیافت قطعات پرینترهای از رده خارج شده برای استفاده در قطعات اتومبیل

SmileDirect Club ، یک شرکت مراقبت از دهان و دندان با ناوگان 60 سیستم چاپ سه بعدی HP که بیش از 40000 ردیف در روز تولید می کند ، قطعات چاپ شده سه بعدی و پودرهای Lavergne را جمع آوری و بازیافت می کند تا آنها را به گلوله های پلاستیکی برای قالب تزریق تبدیل کند. سپس ARaymond از گلوله ها برای ساخت کلیپ های خط سوخت استفاده می کند.

همکاری اچ پی و فورد با بازیافت قطعات پرینترهای از رده خارج شده برای استفاده در قطعات اتومبیل

فورد و اچ پی می گویند قطعات بدست آمده برای محیط زیست بهتر است و بدون هیچ گونه مصالحه ای در دوام و کیفیت مورد نیاز فورد و مشتریان تولید می شود. گفته می شود کلیپ های خط سوخت نسبت به نسخه های معمولی مقاومت بهتری در برابر مواد شیمیایی و رطوبت دارند ، در حالی که آنها همچنین 7٪ سبک تر و با 10٪ هزینه کمتر تولید می شوند.

كمتر از یك سال كه روی این پروژه كار می كرد ، فورد ، كه هدف دستیابی به 100٪ مواد پایدار در وسایل نقلیه خود را دارد ، پیش از این ده كلیپ خط سوخت دیگر را نیز در خودروهای موجود شناسایی كرده است كه می توانند با مواد چاپی بازیافتی تولید شوند.

دبی میلوسکی ، همکار فنی فورد ، پایداری گفت: “یافتن راه های جدید برای کار با مواد پایدار ، کاهش ضایعات و هدایت توسعه اقتصاد چرخشی از علاقه های فورد است.” “بسیاری از شرکت ها در حال استفاده عالی از فن آوری های چاپ سه بعدی هستند ، اما ، همراه با HP ، ما اولین کسی هستیم که یک برنامه کاربردی با ارزش بالا برای پودر زباله پیدا می کند که احتمالاً به محل دفن زباله تبدیل می شود و آن را به قطعات خودکار و با دوام تبدیل می کند. “

الن جكوفسكی ، رئیس پایداری و تأثیرات اجتماعی در HP . “همکاری ما با فورد مزایای زیست محیطی چاپ سه بعدی را حتی بیشتر گسترش می دهد ، و نشان می دهد که چگونه صنایع کاملاً متفاوتی را گرد هم آورده ایم تا از مواد تولیدی خرج شده استفاده بهتری داشته باشیم و اقتصاد دایره ای جدیدی را امکان پذیر کنیم.”

 

1 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    مطلب بسیار بسیار مفیدی بود.
    ممنونم. من علاقه زیادی به صنعت چاپ دارم و همه مقالات سایت شما رو میخونم، خیلی مفید هستند.
    تشکر از سایت خوبتون.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1400/01/11

میانگین امتیازات ۵ از ۵