آشنایی با رنگ سال 2021 یا همان 1400بخش دوم

همانطور که می دانید هر ساله به عنوان گزینه ای برای رنگ سال، یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود و افراد نیز براساس همان لباس خود را تهیه می کنند یا دست به فعالیتی در این زمینه می زنند. در این بین شرکت پنتون تصمیم گرفته گزینه رنگی سال 2021 یا همان 1400 را اعلام کند. طبق اعلام این شرکت، دو رنگ خاکستری و زرد را باید رنگ سال بدانیم.

در بخش اول توضیحات لازم را ارائه دادیم و در بخش دوم قصد داریم پیرامون ویژگی های دو رنگ انتخابی سال 1400 یا 2021 اطلاعات بیشتری ارائه دهیم.

ویژگی های رنگ زرد

هر رنگ ویژگی های خاص خود را دارد و نباید در این رابطه بی تفاوت بود. رنگ زرد یک گزینه رنگی گرم بوده و جز رنگ اصلی به حساب می آید. در بحث طیفی این رنگ میانه نارنجی و سبز قرار می گیرد. گفتنیست که زرد در طیف‌های مختلف شناخته شده بوده که از جمله رنگ زرد تیره، زرد روشن، زرد لیمویی محسوب شده و هر کدام یک نماد خاص و متفاوتی هستند، رنگ زرد لیمویی که رنگ سال هم به حساب می آید، نماد شور و اشتیاق در زندگی است.

ویژگی های رنگ خاکستری

همانطور که گفته شد رنگ ها هر یک ویژگی های و تعاریف خاص خود را دارند. پس از زرد حال نوبت خاکستری دیگر رنگ انتخابی سال 1400 است که باید به ویژگی های آن پرداخت. البته باید بیان کرد که خاکستری به هر نوع طیف از رنگ‌ های بین سیاه و سفید گفته شده که شامل نقره‌ای، طوسی، خاکستری روشن و تیره، دودی، سربی و سربی تیره می‌شود.

در واقع خاکستری میانه چنین رنگ هایی بوده و باید آن را گزینه ای کاربردی دانست که جذابیت ظاهری قابل توجهی به اجسام می بخشد و روحی به آنها می دهد.

آنچه از این موضوع می توان دریافت این است که رنگ ها هریک ویژگی هایی دارند و افراد می توانند با توجه به همین موارد اجناسی متناسب با ویژگی های آنها تهیه کنند.

رنگ های منتخب سال 2021 یا همان 1400 نیز از رنگ هایی با ویژگی های قابل توجه و مثبت هستند که اگر در کنار هم باشند چه زیبا خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99/12/29

میانگین امتیازات ۵ از ۵