انتخاب چاپخانه مدرن و نقش آن در جذابیت محصول و خدمات

چاپخانه

به نظرتان چه فاکتورهایی در کیفیت یک محصول چاپی موثر هستند؟ آیا فقط استفاده از مواد اولیه با کیفیت است که باعث می‌شود خروجی رضایت‌بخش باشد؟ خب قطعا اینطور نیست. زیرا فاکتورهای متعددی در این امر موثر هستند که تمام آن‌ها در نهایت در یک چاپخانه مدرن و مناسب عملی می‌شوند. همکاران واحد چاپ مهرسام در این مطلب درباره ویژگی‌های یک چاپخانه مدرن و مناسب اشاره کرده‌اند. همچنین ببینیم که در انتخاب شرکت چاپ باید به چه نکاتی دقت کنید. در ادامه همراه ما باشید.

چاپخانه دیجیتال

چاپخانه مدرن

یک چاپخانه مدرن و با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی که به دنبال یک چاپخانه مدرن و مناسب برای کسب و کار خود هستید ممکن است گیج شوید و در آخر هم نتوانید بهترین گزینه را از بین موارد موجود انتخاب کنید. تمامی کسب و کارها به دنبال این هستند که زمان و هزینه‌ای که برای بازاریابی و تبلیغات خود کرده‌اند در آخر نتیجه مثبتی به همراه داشته باشند که این موضوع به کیفیت محصولات چاپی گره خورده است. به همین خاطر این موضوع باعث می‌شود در انتخاب چاپخانه مدرن و ایده‌ال وسواس به خرج دهند. در ادامه برای اینکه کار شما راحت‌تر شود ما ویژگی‌های یک چاپخانه مدرن و مناسب را کنار هم جمع کرده‌ایم.

سرعت در کار

یکی از ویژگی‌های بارز یک چاپخانه مدرن داشتن سرعت عمل در کار است. همه ما به دنبال این هستیم که سفارشاتمان در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شوند. به همین خاطر این فاکتور از ویژگی‌های مهم یک چاپخانه مدرن است. البته فراموش نکنید که کیفیت کار نباید فدای سرعت کار شود. این دو در کنار هم معنی پیدا می‌کنند. چاپخانه‌ای ایده‌آل و مناسب است که به ددلاین‌ها پایبند باشند و در موعد مقرر کارها را تحویل دهند.

کیفیت چاپ و مواد اولیه

از دیگر فاکتورهایی که در انتخاب چاپخانه مدرن تاثیرگذار هستند کیفیت چاپ و مواد اولیه است. به یاد داشته باشید که استفاده از مواد اولیه نو تاثیر بسیاری بر روی خروجی کار دارد. پس مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می‌کنید حتما از بهترین مواد استفاده کند. زیرا کیفیت کار باعث می‌شود محصولات شما عمر طولانی‌تری داشته باشند و بعد از چندین بار استفاده کیفیت اولیه خود را از دست ندهند.

دقت عمل بالا

دقت به جزئیات یکی دیگر از ویژگی‌های چاپخانه‌های مدرن است. قطعا شما نمی‌خواهید بعد از چاپ تیراژ هزارتایی از یک کار در نهایت در خروجی یک غلط و اشتباه ببینید. اینکه یکبار هزینه کنید بهتر از این است که چندین بار هزینه کنید! پس مطمئن شوید که تیم اجرایی دقت عمل بالایی دارند و به جزئیات اهمیت می‌دهند. اگر اینطور باشد آن‌‌ها قبل از چاپ نهایی چندین بار فایل خام را بررسی می‌کنند.

هزینه مناسب

انصاف شرط است! ممکن است بسیاری از شرکت‌های چاپی خدمات قابل قبولی را ارائه ندهند اما در عوض هزینه بالایی را برای کار خود دریافت می‌کنند. فراموش نکنید که هزینه بالا به معنای کیفیت نیست و هزینه پایین هم به معنای بی کیفیتی یک کار نیست! تعادل باید رعایت شود. به دنبال یک شرکت منصف باشید که ویژگی‌های دیگر را هم در کنار هم داشته باشد. بهترین کار این است که در ابتدای کار تمامی حساب و کتاب‌ها انجام شوند تا در انتها به اختلاف نظر نرسید.

شرکت مهرسام با در اختیار داشتن چاپخانه مجهز، اقلام چاپی شما را در کوتاهترین زمان، بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب به شما ارائه می‌کند.

سفارش چاپ ارزان و با کیفیت

تجهیزات با کیفیت و تکنولوژی روز

یکی دیگر از مواردی که کیفیت یک چاپخانه مدرن را تضمین می‌کند مجهز بودن به تجهیزات با کیفیت و تکنولوژی روز دنیاست. با اینکه چاپ یک صنعت قدیمی و چندین هزارساله است اما این روزها هر لحظه شاهد حضور تکنولوژی‌های جدیدی در آن هستیم. اگر به دنبال یک شرکت مدرن هستید حتما از تجهیزات آن‌ها بازدید کنید و مطمئن شوید که از وسایل بروز استفاده می‌کنند. زیرا تجهیزات نو و مدرن در کیفیت و سرعت کار نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

 

در زمان انتخاب چاپخانه مدرن باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

سوال دیگری که ممکن است برای بسیاری از کسب و کارها پیش بیاید این است که در زمان انتخاب یک چاپخانه مدرن باید چه نکاتی را در نظر بگیرند؟ خب در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهیم:

چاپخانه دیجیتال

انتخاب چاپخانه مدرن

آیا دارای سابقه و تجربه کافی هستند؟

یکی از مواردی که باید در حین انتخاب چاپخانه مدرن به آن دقت کنید این است که آیا شرکتی که انتخاب کرده‌اید تجربه و سابقه کافی در این راه دارند؟ آیا از نیروی متخصص در کار خود استفاده می‌کنند؟ همان طور که می‌دانید داشتن نیروی انسانی متخصص تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و خروجی کار دارد. البته نباید یک شرکت را از روی مدت زمان فعالیت‌اش قضاوت کرد اما بد نیست که این مورد را در نظر داشته باشید. برای اینکار کافی است سری به وبسایت آن‌ها بزنید و دستاوردها و قسمت درباره ما شرکت را مطالعه کنید. این دو بخش اطلاعات بسیاری در اختیارتان می‌گذارند.

 

دیدن نمونه کارها

قبل از اینکه کار خود را به یک شرکت چاپی محول کنید ابتدا باید نمونه کارهای آن‌ها ببینید. مطمئن شوید که تمامی کارها از ابتدا تا انتها توسط خودشان انجام شده باشد. همچنین برای بدست آوردن یک نتیجه می‌توانید کار آن‌ها را با چند کار دیگر مقایسه کنید، هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت. از طرفی دیدن نمونه کارها نه تنها باعث می‌شود با طراحی کارها آشنا شوید بلکه به شما اجازه می‌دهد کیفیت کاغذ را هم مورد بررسی قرار دهید.

آیا به حقوق مشتریان باور دارند؟

در انتخاب یک چاپخانه مدرن باید در نظر داشته باشید که شرکت چاپ به حقوق مشتریان احترام بگذارد. با وقت و سرمایه مشتریان بازی نکنند و همیشه در تلاش باشند که مشتریان بیشتری بدست بیاورند و مشتریان فعلی خود را حفظ کنند. یک کسب و کار معتبر همیشه به دنبال این است که امکانات و خدمات بدون نقصی به مخاطبین خود ارائه دهد.

آیا مشتریان از آن‌ها رضایت داشته‌اند؟

چیزی که مهم است این است که آیا این چاپخانه توانسته رضایت مشتریان را بدست بیاورد؟ یکی از مواردی که می‌تواند شما را به نتیجه برساند این است که ببینید این شرکت با چه کسانی همکاری داشته‌ است؟ آیا در این بین نام‌های آشنا و بزرگی می‌بینید؟ به یاد داشته باشید که شرکت‌های بزرگ و معروف همیشه کار خود را به بهترین‌ها می‌سپارند.

آیا دارای روحیه رقابتی هستند؟

تصور عموم مردم این است که هر چقدر هزینه بیشتری بکنند در نتیجه کار آن‌ها کیفیت بالاتری خواهد داشت. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است یا حداقل اینکه در مورد صنعت چاپ صدق نمی‌کند. بسیاری از شرکت‌های چاپ هستند که با ارائه بسته‌های تخفیفی بسیار متنوع توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند و همچنان به کیفیت بالا در کار پایبند هستند. این شرکت‌ها همیشه به دنبال این هستند که بهترین قیمت را ارائه دهند و کاربران می‌توانند به راحتی قیمت تمامی خدمات آن‌ها را در وبسایت‌شان مشاهده کنند.

نتیجه‌گیری

همان طور که دیدید برای انتخاب چاپخانه مدرن باید فاکتورهای بسیاری را مد نظر قرار دهید. همچنین دقت کنید که چاپخانه انتخابی یک مورد را فدای مورد دیگر نکند. در چاپ مهرسام سعی کرده‌ایم با سال‌ها تجربه در زمینه چاپ و ارائه خدمات متنوع رضایت مشتریان را بدست آوریم و با کمپانی‌های بزرگی همکاری کنیم. ما منتظر تماس و حضور شما هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *