فولدر تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فولدر ابزاری است که از طریق آن می‌توان دسته‌ای از اوراق و اسناد را به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار داد. در اصل می‌توان به زبانی ساده‌تر فولدر را به عنوان پوشه نگهدارنده اسناد و مدارک تعریف کرد. با چاپ فولدر ضمن تبلیغات می‌توان به اسناد و مدارک نظم بخشید.  فولدرها انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها فولدر تبلیغاتی است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

فولدر تبلیغاتی چیست؟

فولدر تبلیغاتی نیز از نظر کاربرد مانند فولدرهای معمولی است یعنی از این فولدر هم برای دسته بندی و نگهداری منظم اوراق و اسناد استفاده می‌شود. فولدرهای تبلیغاتی بسته به بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌تواند از جنس گلاسه، کاغذ ، مقوا و یا حتی پلاستیک باشد که البته به دلیل اینکه این نوع فولدر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد پیشنهاد می‌شود از پلاستیک استفاده نکنید زیرا در اغلب اوقات تصاویر و تبلیغات روی آ‌ن‌ها شفافیت و کیفیت لازم را ندارند.

فولدر تبلیغاتی

پیشنهاد می‌شود برای فولدر تبلیغاتی از گلاسه استفاده شود البته چنانچه از مقوا ایندربرد نیز استفاده شود می‌تواند مقاومت و کیفیت بهتری داشته باشد. البته بسیاری از کسب و کارها و افراد مایل به صرف هزینه‌ی زیاد نیستند برای همین موضوع گلاسه می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. به طور کلی هزینه فولدر تولید شده به وسیله مقوای ایندربرد حدودا 2 برابر گلاسه است.

درون فولدرها نیز فضای کافی و لازم برای قرارگیری مدارک، اسناد و … قرار می‌گیرد و طرح تبلیغاتی رو و یا درون آن‌ها توسط مشتری تعیین می‌شود.

کاربرد فولدرهای تبلیغاتی

بسیاری از مدیران در جلسات حضور پیدا می‌کنند و لازم است که مدارک و اسناد مورد نیاز خود را درون فولدرهایی قرار دهند و در اکثر اوقات سعی می‌شود تا از فولدرهای تبلیغاتی استفاده شود.

در فولدرهای تبلیغاتی سعی می‌شود نام شرکت، محصولات، شرکای تجاری و … به نحوی زیبا و چشم نواز روی آن چاپ شود تا توجه دیگران نیز جلب شود. در واقع فولدرهای تبلیغاتی یکی از روش‌های بسیار خوب برای بازاریابی است.

علاوه بر جلسات اداری، هنگامی یک پیمان‌کار بخواهد مدارک را به یک کارفرما نشان دهد سعی می‌کند تا از فولدرهای تبلیغاتی استفاده کند تا علاوه بر حفظ نظم و آراستگی اسناد، دیگر توانایی‌ها و مهارت‌های خود را نشان دهد. همینطور که این فولدرها دست به دست می‌شود باعث می‌شود تا تعداد افراد بسیار زیادی به مهارت‌ها و ویژگی‌ها، برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

فولدر تبلیغاتی

برخی شرکت‌ها نیز برای محصولات خود از فولدرهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند تبلیغات محصول خود را قرار دهند و بروشور و کاتالوگ‌ مربوط به کسب و کار خود را در آن قرار دهند تا علاوه بر اینکه جذابیت بیشتری داشته باشد، نظر مشتریان را بیشتر جلب می‌کند.

به صورت کلی از فولدر، خصوصا فولدرهای تبلیغاتی، به عنوان یکی از ابزارهای بسیار قوی در بازاریابی یاد می‌شود که می‌توان محصولات، برند و خدمات شرکت و یا کسب و کار را معرفی کرد.

در مهرسام چاپ ما بهترین خدمات چاپ فولدر و کاتالوگ و بروشور را به شما ارائه می دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵