قیمت طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

اگر قصد طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا اخر این مقاله مهرسام چاپ را با دقت مطالعه کنید. همان طور که می دانید، ساک دستی یکی از روش های تبلیغاتی جدید می باشد که از کاربرد فروانی برخوردار است. امروزه معمولا تمامی کسب و کار ها از این روش تبلیغاتی استفاده فراوانی می کنند. اگر قصد طراحی ساک دستی تبلیغاتی را دارید بهتر است ابتدا هزینه این روش را با بودجه خود بررسی کنید. برای این منظور، در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی آشنا کنیم.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

بی شک کاربرد ساک دستی به طور واضح برایتان آشکار است اما بیایید کمی راجب این موضوع بحث کنیم. طراحی و چاپ ساک دستی یکی از روش های جدید در صنعت تبلیغات می باشد که علاوه بر کاربرد فروانی که دارد، از هزینه مناسب تری نیز برخوردار است. همان طور که می دانید، وابستگی کسب و کار ها به تبلیغات باعث شده تا شاهد افزایش بسیاری از روش های تبلیغاتی شویم. اما ساک دستی یکی از روش های تبلیغاتی می باشد که علاوه بر دوام بالایی که دارد، از هزینه مناسب تری نیز برخوردار است. یک ساک دستی بادوام می تواند معرف کسب و کار شما به هزاران نفر باشد. البته در این میان نیز، طراحی و کیفیت ساک دستی نیز بسیار مهم است. اما در ادامه، عناوینی را در توضیع کاربرد ساک دستی تبلیغاتی شرح می دهیم.

طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

  • معرف کسب‌وکار

همان طور که اشاره کردیم، ساک دستی تبلیغاتی معرف کسب و کار شما می باشد. همچنین شما می توانید از رنگ یا لوگوی شخصی شرکت خود در هنگام طراحی ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید. با این، لوگوی اختصاصی شرکت شما به طور ناخودآگاه در ذهن افراد ذخیره می شود. همچنین اگر ساک دستی که طراحی کرده اید از دوام بالایی برخوردار باشد، در کارهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گرفته و باعث آشنایی افراد بیشتر با کسب و کار شما می شود.

  • تضمین سود

یکی دیگر از کاربرد های استفاده از ساک تبلیغاتی، افزایش سود و درآمد شرکت می باشد. بی شک آشنایی افراد با کسب و کار شما باعث گرایش بیشتر آنها به محصولات یا… که شما ارائه می دهید می شود. ساک دستی تبلیغاتی همچنین چهره ای ویژه ای را به محصول شما می بخشد.  به طوری که اگه از طراحی ویژه ای برخوردار باشد، باعث زیبایی جلوه دادن محصولات نیز می شود همین مسئله سبب کسب رضایت و البته گرایش بیشتر افراد به خرید می شود.

  • کم هزینه بودن

یکی دیگر از کاربرد ها، که البته باید گفت یکی از مزایای ساک دستی، بصرفه بودن آن می باشد. همان طور که اشاره کردیم، ساک دستی تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های صنعت تبلیغات، از هزینه مناسب تری برخوردار است. در این مقاله قصد داریم قیمت ساک دستی و چگونگی محاسبه آن را برای شما به طور کامل توضیع دهیم.

عناوین نام برده ازجمله جامع ترین کاربرد های ساک دستی تبلیغاتی می باشند. البته مد نظر داشته باشید که همان طور که اشاره کردیم، هدف اصلی ساک دستی، معرف کسب و کار می باشد و در این میان نیز کیفیت و جنس آن از اهمیت زیای برخوردر است.

چاپ ساک دستی

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت و چگونگی محاسبه هزینه نهایی ساک دستی را توضیع دهیم. اگر قصد طراحی و ساک دستی را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از طراحی، هزینه آن را با بودجه ای که برای این کار درنظر گرفته اید برسی کنید. طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی دارای مراحل مختلفی می باشد که هر کدام از این مراحل بر روی قیمت نهایی تاثیر گذارند. اگر قصد چاپ ساک با کیفیتی را دارید، پس بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید. برای مثال اگر قصد چاپ ساک دستی کاغذی را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ گلاسه یا کرافت می باشد. اما هزینه ساک دستی چگونه محاسبه می شود؟

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که ساک دستی تبلیغاتی از هزینه ثابتی برخوردار نبوده و هزینه نهایی آن وابسه به مراحل طی شده می باشد. در فرایند طراحی ساک دستی، شما می توانید از سلیقه خود نیز استفاده کنید که همین عامل نیز بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است. برای مثال شما می توانید از کاغذ ساده در چاپ ساک دستی خود استفاده کرده و هزینه کمتری پرداخت کنید اما باید مد نظر داشته باشید که تقاضای کاربرد زیادی نباید از ساک مورد نظر داشت. یا اینکه تعداد رنگ های انتخابی و البته سایز ساک دستی نیز ازجمله دیگر معیار هایی می باشند که با توجه به آنها هزنیه نهایی محاسبه می شود.

چه نکاتی را در طراحی و چاپ ساک دستی باید مدنظر داشته باشیم؟

اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که هدف از طراحی و چاپ ساک دستی، به اشتراک گذاشتن نام و لوگی تجاری خاص می باشد. در این میان، ساک دستی طراحی شده شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که باعث خلق خاطره ای بد از خرید در ذهن مشتری نشود. در ادامه این مقاله، نکاتی را جهت طراحی بهترین ساک دستی، در دسترس شما قرار می دهیم.

  • نقاط ظعف رقیبای خود را دریابید

ساک دستی طراحی شده شما، زمانی می تواند از عملکرد خوبی برخوردار باشد که نسبت به دیگر ساک های دستی که در بازار وجود دارد، متمایز باشد. برای این منظور شما باید عملکرد رقبای خود را برسی کنید. با این کار می توانید نقاظ ظعف کار آنها را دریافته و از دنبالی روی تکنیک های رقبای خود اجتناب کنید.

  • از کاغذ های گلاسه یا کرافت استفاده کنید

همان طور که اشاره کردیم، اگر قصد چاپ ساک کاغذی را دارید، بهتر است از کاغذ گلاسه یا کرافت استفاده کنید. ساک دستی کاغذی با استفاده از کاغذ های مختلفی چاپ می شود که در این میان، کاغذ گلاسه و کرافت از مقاومت و البته کیفیت بالایی برخوردارند.

  • حجم سایز و فونت ها را رعایت کنید

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید مد نظر داشته باشید، اندازه فونت ها و رعایت کردن سایز آن می باشد. سایز ساک دستی تبلیغاتی شما باید متناسب با محصولی باشد که برای آن طراحی شده است. همچنین متن های نوشته شده بر روی ساک دستی شما باید از فونت استانداردی برخوردار باشد که توجه افراد را به خود جلب کند.

  • از رنگ های مناسبی استفاده کنید

انتخاب رنگ در فرایند طراحی ساک دستی، یکی از مراحل حساس و البته تاثیر گذار می باشد. رنگ ها در جلب توجه کردن بسیار کاربردی اند. پس باید درنظر داشته باشید که از بهترین و مناسب ترین رنگ ها در طراحی ساک دستی استفاده کنید. برای مثال شما می توانید قسمتی از ساک دستی مورد نظر را با رنگ لوگوی شرکت ست کنید. همچنین بهتر است رنگ بدنه ساک با رنگ فونت ها متفاوت باشد تا خواندن آن برای افراد سخت نشود.

چاپ ساک دستی

  • همفکری کنید

همفکری کردن بی شک یکی از تاثیر گذار ترین نکات در طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی می باشد. شما می توانید از ایده همکاران خود به خصوص در مرحله طراحی ساک دستی استفاده کنید. مشارک کردن کردن در این کار، باعث کاهش نقاط ظعف و به دست آمدن نتیجه ای مطلوبی می شود.

عناوین نام برده ازجمله نکات می باشند که رعایت کردن آنها باعث به دست آمدن نتیجه ای مطلوبی در طراحی و چاپ ساک دستی می شود. البته مد نظر داشته باشید که در فرایند طراحی و چاپ ساک دستی هرچقدر بیشتر نکات را رعایت کرده و با تمرکز بیشتری انجام شود، نتیجه بهترین را به دنبال خواهد داشت.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

اکنون که با ساک دستی و چگونگی محاسبه هزینه طراحی و چاپ آن آشنا شده اید، بد نیست با انواع ساک دستی نیز آشنا شوید. ساک های دستی تبلیغاتی با توجه به جنسشان به سه دسته، ساک دستی کاغذی، نایلونی و پارچه ای تقسیم می شوند.

  • ساک دستی کاغذی

با ساک دستی کاغذی تقریبا آشنا شده اید. از ساک دستی کاغذی معمولا با استفاده از کاغذ های گلاسه و کاغذ کرافت تهیه می شود. از ساک دستی کاغذی در نمایشگاه ها استفاده زیادی می شود. همچنین از این کاغذ در طلا فروشی ها نیز استفاده می شود.

  • ساک دستی نایلونی

یکی از رایج ترین ساک های تبلیغاتی، ساک دستی نایلونی می باشد. این ساک به دلیل اینکه از هزینه زیادی برخوردار نمی باشد، در تعداد زیادی چاپ می شود. ساک دستی نایلونی در فروشگاه ها و بوتیک ها مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا در سایز بزرگتری چاپ می شود.

  • ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه یکی دیگر از انواع ساک های دستی می باشد که از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است. این ساک با استفاده از پارچه های سوزنی تهیه می شود که از مقاومت بالایی برخوردارند. از ساک دستی پارچه ای معمولا در نمایشگاه های هنری استفاده زیادی می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵