چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل پشت چسب دار

تاثیر لیبل پشت چسبدار بر روی موفقیت کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست؛ زیرا نه تنها به برندسازی شما کمک می‌کند، بلکه با ایجاد حس مثبت در خریدار وفاداری او به محصولات و خدمات شما بیشتر خواهد شد. در ادامه با مهرسام چاپ همراه باشید تا علاوه بر تعریف لیبل پشت چسبدار، انواع و مزیت‌های آن را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید تمامی رول لیبل‌های مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از بابت کیفیت و قیمت به مهرسام چاپ بسپارید.

چاپ لیبل پشت چسب دار

رول لیبل پشت چسبدار چیست؟

همان‌طور که از نام‌گذاری این محصول می‌توان حدس زد، لیبل پشت چسب دار در واقع رول لیبل است که یک سمت آن چسبنده است و بدون نیاز به چسب جانبی، می‌توانید از آن به عنوان برچسب بسته‌بندی، لیبل محصول و یا دادن اطلاعات به مشتریان از آن استفاده نمایید. این نوع لیبل دارای انواع مختلفی است و جالب است بدانید که شما حتی در زمان استفاده از خدمات چاپ، می‌توانید نوع چسب آن را انتخاب کنید.

(برای مشاوره رایگان جهت سفارش چاپ لیبل همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید)

02151795000

انواع رول لیبل پشت چسب دار

پیش از سفارش لیبل پشت چسبدار، بهتر است با این انواع آشنا باشید تا بهترین و مناسب‌ترین نوع را بر اساس کاربرد موردنظر خود انتخاب نمایید. شما عزیزان می‌توانید تمامی این انواع را از مجموعه تخصصی چاپ و تبلیغات مهرسام تهیه کنید.

  • لیبل پشت چسب دار صدفی

لیبل صدفی، محصولی نوآورانه از پلی پروپیلن است که به عنوان یک برچسب مقاوم و پلاستیکی با طراحی صاف و سطحی برجسته شناخته می‌شود. با داشتن حالت پلاستیکی منحصر به فرد، این لیبل از مقاومت بسیار بالایی در برابر پاره شدن و کشیدگی برخوردار است.

لیبل صدفی با مقاومت بیشتر در مقابل عوامل محیطی، از لحاظ ایمنی و دوام به عنوان یک گزینه بی‌نظیر درخشان محسوب می‌شود. این لیبل در برابر گرما و سرما، استقامت بالایی از خود نشان می‌دهد که برای صنایع متنوعی از جمله لوازم خودرو، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، و انواع شوینده‌ها ایده‌آل می‌باشد.

لیبل پشت چسب دار صدفی علاوه بر دوام و کیفیت بالایی که دارد، زیبایی خاصی را به محصول شما می‌بخشد. از سوی دیگر رول لیبل صدفی با سه نوع چسب متفاوت عرضه می‌شود که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از این چسب‌های آکرونال و هات ملت را انتخاب کنید. در انتهای این نوشتار به بررسی این 2 نوع می‌پردازیم.

چاپ لیبل پشت چسب دار

  •  لیبل گلاسه

لیبل گلاسه، با طراحی زیبا و مستحکم خود، به عنوان یک برچسب استثنایی و مقاوم در برابر آب در دسترس کسب و کارها قرار دارد. این برچسب با مقاومت ویژه در مقابل رطوبت، آب و مایعات دیگر خیال شما را را کاملا راحت خواهد کرد. از طریق پاشیده‌شدن آب یا روغن، نوشته‌ها و طرح لیبل گلاسه از بین نمی‌روند و این ویژگی به آن امکان می‌دهد که حتی در شرایط محیطی سخت، ماندگاری و استحکام خود را حفظ کند.

لیبل گلاسه به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر در بسته‌بندی کالاها، صنایع نساجی، پوشاک، دارویی، خشکبار و آجیل، مواد غذایی و حتی صنعت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی چاپ گلاسه این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کننده بر اساس سلیقه و نیاز خود، از طریق دستگاه‌های مخصوص چاپ، برچسب را با رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهد.

در نتیجه، لیبل گلاسه به عنوان یک راه حل چاپی منحصر به فرد، به تجربه خرید مصرف‌کننده ارزش افزوده می‌دهد. این نوع لیبل نیز با چسب‌های مختلف قابل سفارش است که می‌توانید از مهرسام چاپ تهیه نمایید.

  •  لیبل شیشه‌ای یا ترنسپرنت

لیبل شیشه ای پشت چسبدار یا همان برچسب شفاف، یک نوع برچسب بدون رنگ است که از دو طرف قابل رویت است. این برچسب برخلاف بسیاری از انواع برچسب‌ها، مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و پاره شدن دارد. قدرت چسبندگی بالا و مقاومت در برابر آب از ویژگی‌های بارز این برچسب به شمار می‌روند. با ضخامت حدود 70 تا 85 میکرون، لیبل شیشه ای پشت چسبدار قابلیت چسباندن به سطوح متنوع از جمله شیشه، پلاستیک و حتی پلی اتیلن را دارد.

لیبل شیشه‌ای یا ترنسپرنت پشت چسبدار در صنایع متنوعی نظیر لوازم آرایشی، شوینده‌ها (مانند شامپو)، بسته‌بندی مواد غذایی، قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو و… کاربرد دارد. این برچسب به دلیل شفافیت، امکان چاپ طرح‌های مختلف و چسباندن به سطوح مختلف را دارد. با داشتن روکش UV، این برچسب دارای خاصیت ضد آب و ضد خش نیز می‌شود. امکان چاپ در چند رنگ و خاصیت پلاستیکی باعث جذابیت بیشتر و چسبندگی بالا در برابر سطوح مختلف می‌شود.

لیبل ترانسپارنت با ضدآب بودن و انعطاف‌پذیری بالا، گزینه‌ای عالی برای محصولاتی است که ممکن است در معرض ضربه یا ساییدگی قرار بگیرند. کیفیت چاپ بالا و حفظ چسبندگی در مواجهه با رطوبت، این لیبل را به یک انتخاب مقاوم و جذاب برای برچسب‌زنی محصولات تبدیل می‌کند. از طرفی، قابلیت شخصی‌سازی و چاپ طرح‌های متنوع، این برچسب را در صنایع مختلف به یک راهکار جذاب برای جلب توجه مصرف‌کنندگان تبدیل می‌کند.

چاپ لیبل پشت چسبدار

  • لیبل متالایز

لیبل متالایز پشت چسبدار، یک نوآوری بی‌نظیر در بسته‌بندی مواد غذایی است که از ورقه‌های متالایز که اغلب از آلومینیوم تشکیل شده ساخته می‌شود و ضخامت آن در حدود ۷ تا ۱۲ میکرون است. این لیبل با استفاده از لمینت متالایز روی سلفون، کیفیت بسته‌بندی را بهبود می‌بخشد، به طوری که مواد غذایی درون آن به مدت طولانی‌تری دوام پیدا می‌کنند و از فساد آن جلوگیری می‌نماید.

ویژگی‌هایی مانند بازتاب نور خورشید و براق بودن این لیبل، آن را به یک ابزار منحصر به فرد در جلب توجه مصرف‌کننده تبدیل کرده است. این لیبل نه تنها دارای قدرت چاپ پذیری بسیار بالاست، بلکه ظاهر خاص خود نیز تاثیرگذاری قابل توجهی در فروش محصولات دارد. به همین دلیل، در صنایع متنوعی از جمله دارویی، آرایشی، بسته‌بندی‌های مختلف از جنس پلاستیک، کاغذی و مقوایی، لیبل متالایز به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای برچسب‌زنی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • لیبل دیپ فریز

لیبل دیپ فریز یا لیبل DF، نمایانگر یک تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه محصولات نگهداری شده در دماهای منفی به کار می‌رود و به عنوان لیبل مقاوم به سرما نیز شناخته می‌شود. در صنایع غذایی و دارویی، لیبل زدن و برچسب گذاری محصولات در دماهای زیر صفر درجه سانتی گراد جایگاه حیاتی دارد؛ به همین دلیل کیفیت بالای لیبل دیپ فریز امری اساسی است.

این لیبل‌ها از انواع مختلفی از مواد از جمله کاغذ و فیلم‌های PVC، PET، PP، و PE تولید می‌شوند و از چسب با ویژگی‌های خاص و ماندگاری بالا تا دمای 80- درجه سانتی گراد بهره می‌برند.

لیبل دیپ فریز به عنوان یکی از محصولات مهم در حوزه دارو و فرآورده‌های خونی، از جمله کیسه خون، لیبل کیسه پلاسما، میکروتیوب، و میکروپلیت شناخته می‌شود. از ریبون‌های رزین و سوپر رزین جهت چاپ لیبل دیپ فریز استفاده می‌شود که دارای قابلیت چاپ بالا در دماهای پایین با ماندگاری بالا می‌باشند.

این لیبل‌ها در برابر سرما، رطوبت و یخ خشک تا دمای 40- درجه سانتی گراد برای زمان کوتاه و طولانی مدت مقاومت داشته و به سطوح مرطوب بچسبند. چسب‌های مورد استفاده در این لیبل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در محیط‌های معمولی، یخچال و فریزر سازگاری داشته باشند.

  • چاپ لیبل افست

چاپ افست لیبل پشت چسب دار، یکی از روش‌های بسیار موثر و زیبای تبلیغات محیطی است که با چاپ لیبل یا چاپ روی کاغذ پشت چسب دار انجام می‌شود. گروه مهرسام چاپ، همواره با افتخار به خدمت مشتریان خود می‌پردازد و چاپ لیبل پشت چسب دار را به عنوان یکی از خدمات با کیفیت خود ارائه داده است.

چاپ افست لیبل پشت چسب دار به صورت فول رنگی انجام می‌شود و این لیبل‌ها در ابعاد و سایزهای متنوع قابل تهیه هستند. این لیبل‌ها از جنس کاغذ بوده و با روکش یووی محافظت می‌شوند. کیفیت چاپ بسیار بالا و رنگ‌های براق و اشباع، ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول را تأیید می‌کنند. به منظور افزایش استحکام لیبل در زمان برش، توصیه می‌شود که حداقل ۳ میلیمتر از لبه‌های کار، فاصله داده شود.

چاپ افست بر روی کاغذ، PVC و گلاسه قابل انجام است و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از این موارد را سفارش دهید. جهت دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاورین مهرسام چاپ در ارتباط باشید.

انواع لیبل‎ها و چاپ برچسب بر اساس سایز , جنس و طراحی:

– لیبل‎های اموال
– برچسب اموال
– لیبل پشت چسبدار ژله‌ای
– لیبل‎های پشت چسبی کاغذی
– لیبل پشت چسبدار شیشه‌ای
– چاپ لیبل‎های پلی کربنات
– برچسب‌های پی‌وی‌سی pvc
– برچسب‌های چسب‌دار گچی
– لیبل‎های چسب‌دار شیشه‌ای مات
– چاپ لیبل پشت چسب‌دار شیشه‌ای سفید
– برچسب هولوگرام دوبعدی شبرنگ
– برچسب هولوگرام دوبعدی کاغذی
– لیبل‎های چسب‌دار متالایز
– لیبل پشت چسبدار پلی کربنات
– چاپ برچسب کاغذی

چاپ لیبل پشت چسبدار و کاربردهای آن:
یکی از نیازهای اصلی برای شناسایی نام تجاری تولیدکننده محصول به شمار می‌رود. لیبل زنی در تمامی صنایع مختلف نساجی , دارویی , غذایی و … کاربرد دارد اما شاید بیشترین کاربرد برچسب‌زنی یا لیبل زنی در صنعت بسته بندی کالا می‌باشد.
طراحی لیبل را می توان در سایزهای مختلفی طراحی و چاپ نمود و انتخاب سایز مناسب برای قالب لیبل‎ها به:

  • فضای موردنیاز روی محصول و بسته‌بندی آن
  • شکل هندسی محصول و بسته‌بندی آن
  • استفاده از حداقل میزان کاغذ و کاهش ضایعات آن

بستگی دارد.

انواع چسب برای تولید لیبل پشت چسبدار

همان‌طور که می‌دانید هر صنعت نیازهای خاص خود را دارد؛ به همین دلیل چاپ لیبل پشت چسب دار نیز باید بر اساس نیازهای شما باشد. یکی از عوامل مهم در خدمات چاپ لیبل، نوع چسب است. تمامی 4 نوع برچسب بالا با 2 مدل چسب متفاوت با نام‌های آکرونال و هات ملت قابل اجرا هستند.

چسب آکرونال

چسب آکرونال یک نوع چسب چندمنظوره است که بر پایه آکریلات تولید می‌شود. این چسب به دلیل خصوصیات خود همچون تسریع در خشک شدن، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، قابلیت چسبندگی به انواع مختلف سطوح، و ایجاد اتصال محکم، در محیط‌ها و شرایط مختلف کاربرد دارد.

ویژگی مهم چسب آکرونال در اینجا این است که با توجه به مقاومت آن در برابر حرارت، رطوبت و خصوصیات چسبندگی به مواد مختلف، این لیبل‌ها در شرایط مختلف محیطی کاربرد دارند. همچنین، از آنجا که چسب آکرونال به طور عمومی در دمای اتاق چسبندگی خوبی دارد، این لیبل‌ها در شرایط دمایی متغیر نیز عملکرد خوبی دارند.

با استفاده از لیبل با چسب آکرونال، می‌توان محصولات را به طور مطمئن و با دوام برچسب زد و اطلاعات مربوط به آن‌ها را ارائه کرد.

چسب هات ملت

چسب هات ملت، چسبندگی خاص خودش را در صنایع مختلف به ارمغان آورده است و از محبوبیت بسیاری در بین تولیدکنندگان برخوردار است. علت این محبوبیت، توانایی چسب هات ملت در سازگاری با سایر مواد، هزینه مناسب استفاده و مقاومت بی‌نظیر در برابر آب و رطوبت می‌باشد. این چسب‌ها، با ویژگی‌های خاص خود، در بسته‌بندی، برچسب‌زنی محصولات، و حتی در صنایع هنری و دستی کاربرد دارند.

چسب‌های هات ملت از مواد گرمانرم (ترموپلاست) تشکیل شده‌اند که به طور کاملاً جامد بوده و حاوی حلال یا آب نمی‌باشند. این چسب‌ها از سه عنصر اصلی شامل پلیمر، رزین، و نرم‌کننده شیمیایی تشکیل شده‌اند. آنتی اکسیدان نیز برای حفاظت از چسب در برابر زنگ زدگی طی دوره ماندگاری استفاده می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *