چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

طراحی جعبه همبرگر را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل جذب و رضایت مخاطبان از همبرگرهای آماده دانست. طعم همبرگر به تنهایی برای رضایت مشتری کافی نیست بلکه زمانی مشتری به برند و همبرگر تولید شده و آماده ما وفادار است که از جعبه‌های زیبا و جذاب استفاده کنیم. به طور کلی در فروش غذاهای آماده، ظاهر بسته بندی و چاپ جعبه امری بسیار مهم است و چنانچه ما بتوانیم نظر مشتریان را جذب کنیم، موفق به فروش بیشتر می‌‎شویم.

طراحی جعبه همبرگر آماده

چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

تمام بازاریابان و مشاوران کسب و کار هم بر این قضیه تاکید دارند و بر این باورند که تهیه و طراحی جعبه‌های استاندارد و در عین حال جذاب باعث افزایش فروش ما می‌شود و به این ترتیب ما می‌توانیم نسبت به سایر رقبا، عملکرد بهتری داشته باشیم. همچنین با توجه به اینکه، رقابت در این حوزه بسیار بالا است و برندهای مطرح و مشهوری اقدام به تولید همبرگرهای آماده می‌کنند، تنها در صورتی می‌توانید شانس فروش و تصاحب بازار را داشته باشید که در کنار کیفیت بالای مواد غذایی خود، بر روی تبلیغات، بسته بندی و چاپ جعبه‌های لمینتی و مقوایی همبرگر هم کار کنید و به آن‌ها هم ارزش بدهید.

طراحی جعبه همبرگر

جعبه همبرگر را می‌توان یکی از محصولات پرکاربرد برای کارخانه‌های تولید کننده همبرگرهای آماده به طبخ دانست. طراحی این نوع جعبه نیازمند دقت خاصی است و معمولا در گونه‌های مختلفی تولید می‌شود زیرا سایز همبرگرها متفاوت است. همچنین تعداد همبرگرهای موجود در جعبه‌ها متفاوت است به عنوان مثال ممکن است شرکتی قصد داشته باشد دو گونه محصول وارد بازار کند در نتیجه نیاز به جعبه با سایزهای مختلف دارد. به همین دلیل است که معمولا طراحی جعبه‌های همبرگر کار آسانی نیست و باید در سایزهای مختلفی طراحی و تولید شوند.

از آنجا که همبرگرهای آماده هم جزو مواد غذایی به حساب می‌آید، لازم است تا برای طراحی آن‌ها، از مقواهای بهداشتی استفاده کنیم. به همین جهت است که اغلب از مقواهای پشت طوسی یا ایندربرد استفاده می‌شود زیرا به طور کلی این نوع مقواها مقاومت بسیار بهتری در برابر میکروب و باکتری‌ها دارند. همچنین مقوای ایندربرد دارای سطح صاف و یکدست است و چاپ بر روی آن‌ها کیفیت بسیار بیشتر و بهتری نسبت به سایر مقواها دارد.

طراحی جعبه همبرگر آماده

چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

علاوه بر آن، باید از مقواهای با کیفیت که استقامت بالایی دارند استفاده کنیم تا به هنگام حمل آن‌ها دچار مشکلی نشویم. همچنین بهتر است برگرها را ابتدا درون پاکت‌های مومی قرار دهیم و یا با استفاده از کاغذهای ریپینگ، رپ شوند و سپس داخل جعبه قرار گیرند. با این کار می‌توانیم از سالم ماندن همبرگر خود اطمینان بیشتری کسب کنیم.

نکات مهم در چاپ و طراحی جعبه همبرگر

در طراحی و چاپ جعبه همبرگر آماده باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

البته پیش از آنکه به این نکات بپردازیم، لازم است بدانید که باید برای همبرگرهای خود از ورق‌های مخصوصی استفاده کنید تا به هنگام فریز شدن به یکدیگر نچسبند. در اصطلاح به این کار رپینگ گفته می‌شود و بسته بندی اولیه ما به حساب می‌آید. در نتیجه اگر شما هم جزو کسانی هستید که بسته بندی اولیه برایتان مهم است، می‌توانید از پاکت‌ها استفاده کنید. از مزایای پاکت به نسبت کاغذ، می‌توان به سرعت و شیک بودن آن‌ها اشاره کرد. این پاکت‌ها را می‌توان از جنس کاغذ کاهی، گلاسه، کرافت و نایلکس نیز تولید کرد.

استفاده از مقوای مناسب:

همان‌طور که گفته شد، همبرگر آماده نیز جزو مواد غذایی است و باید از مقواهایی استفاده کنیم که از نظر بهداشتی قابل قبول باشند. اصولا مقواهای ایندربرد و پشت طوسی مناسب‌ترین گزینه برای طراحی و تولید جعبه همبرگر آماده هستند. همچنین باید از جعبه‌هایی استفاده کنیم تا چاپ به خوبی روی آن‌ها صورت گیرد و کیفیت قابل قبول و جذابی را داشته باشد. مقوای ایندربرد از آنجا که دو طرف آن صاف است، برای چاپ بسیار مناسب است اما معمولا نسبت به دیگر مقواها گران‌تر است.

اندازه جعبه:

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی جعبه همبرگر آماده، اندازه آن است. این گونه جعبه‌ها باید به گونه‌ای باشد که همبرگرها به راحتی از آن خارج شوند.

استفاده از رنگ و طرح مناسب:

تفاوتی که غذاهای آماده با دیگر مواد غذایی دارند این است که باید به گونه‌ای از تصاویر استفاده کنیم که مخاطبان بتوانند غذای پخته شده را تصور کنند. به عنوان مثال در چاپ جعبه همبرگر آماده باید از تصاویری دلپذیر استفاده کنیم تا مشتری را مجاب کنیم که برای یک بار هم که شده از غذای آماده ما استفاده کند. همچنین باید از رنگی استفاده کنیم که نظر مشریان را جلب کند. باید به گونه‌ای عمل کنیم تا بین باقی محصولات و برندهای دیگر، اول از همه نظرشان به سمت بسته بندی و محصول ما جذب شود و این‌گونه است که شانس خرید خود را بالا می‌بریم.

طراحی جعبه همبرگر آماده

چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

درج اطلاعات ضروری و مورد نیاز مشتریان:

نکته‌ی دیگری که باید در چاپ جعبه همبرگر در نظر داشته باشیم، درج اطلاعات کافی و مورد نیاز است. اطلاعاتی نظیر برند، مواد اولیه به کار رفته در تهیه همبرگر، تاریخ تولید و انقضا، تعداد همبرگرهای موجود، روش و شیوه پخت ، قیمت و مواردی به این شکل را باید در چاپ جعبه خود لحاظ کنیم.

همچنین باید سعی کنیم از فونت‌های خوانا استفاده کنیم یعنی نه آنقدر ریز باشد که مشتریان از خواندن آن صرف نظر کنند و نه آنقدر بزرگ باشد که با ترکیب کلی ما ناسازگار باشد. علاوه بر آن، خوب است از شعار یا برند خود هم در محلی مناسب استفاده کنیم تا در ذهن مصرف کنندگان ثبت شود.

قیمت جعبه همبرگر به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی قیمت این نوع جعبه‌ها به تعداد تیراژ، ابعاد و طراحی و مدلی است که شما مد نظر داشته باشید. همچنین از آن‌جایی که در طراحی جعبه همبرگر و مواد غذایی، بهداشت بسیار مهم است باید از مقواهای ایندربرد استفاده شود. زیرا این نوع مقوا کاملا بهداشتی بوده و مخصوص انواع جعبه مواد غذایی و دارویی است و قیمت این نمونه مقوا نسبت به سایر مقواهای موجود بیشتر است.

به طور کلی طراحی جعبه همبرگر می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل جذب و رضایت مشتری باشد و اگر شما هم به دنبال رشد و موفقیت بیشتر در فروش همبرگر‌های آماده خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر اقدام به چاپ و طراحی جعبه همبرگر کنید.

مهرسام چاپ خدمات چاپ و طراحی انواع جعبه را ارائه می‌دهد. جهت استعلام قیمت یا ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشنناسان‌مان شما را راهنمایی کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵