چرا طراحی خلاقانه ساک دستی ، کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد؟

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

طراحی ساک خرید و شاپینگ بگ (Shopping Bag) از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. چراکه استفاده از آن بخش جدانشدنی یک خرید است. قطعا مشتریان ترجیح میدهند تا خرید خود را در یک شاپینگ بگ جذاب دریافت نمایند تا در کیسه های پلاستیکی،پس ساک دستی می تواند تبلیغ بسیار عالی برای شما باشد.

یک ساک دستی زیبا و خاص، براحتی نام کسب‌وکار شما را در یادها ثبت خواهد کرد. البته در صورتی که بتوانید یک ساک دستی منحصر به فرد و متناسب با کسب‌وکارتان را به مشتریان ارائه دهید. منظور از منحصر به فرد، این است که ساک دستی مخصوص به شما، محصول و کسب‌وکارتان طراحی شده باشد. ما در این مقاله به بررسی نکاتی در مورد بهترین طراحی ساک خرید پرداخته‌ایم. اگر قصد دارید ساک دستی تهیه کنید، می‌توانید این کار را به کارشناسان طراحی مهرسام بسپارید تا آن‌ها با رعایت همه‌ی نکات تخصصی طراحی و چاپ، بهترین ساک دستی را برایتان طراحی کنند.

و سپس با به‌روزترین دستگاه‌های چاپ افست، ساک دستی شما را چاپ کنند.

مقاله مرتبط: چاپ ساک دستی تبلیغاتی

 چاپ ساک دستی

۱. به محصول خود جذابیت بخشید

هرکسب و کاری باید بتواند تا به بهترین شکل ممکن محصولات و خدماتش را به نمایش گذارد. طراحی و چاپ شاپینگ بگ نیز با همین هدف انجام میشود. اما چطور؟

سعی کنید در طراحی ساک خرید مورد نظرتان، نشانه‌های واضحی از کسب‌وکار و محصولتان را به‌کار ببرید. به طور مثال اگر رستوران دارید، شاپینگ بگی را به دست مشتری بدهید که لوگوی شما، آدرس و تصویری از غذاهایی که آماده می‌کنید بر روی آن باشد. هدف از این‌کار انتقال پیام به بیننده‌ است. او نمی‌داند درون ساک دستی چه محصولیست، اما طراحی ساک خرید کمک می‌کند تا با برند و محصولات شما آشنا شود.

طراحان خلاق مهرسام به شما کمک می‌کنند تا به این هدف برسید.

۲. استفاده از طرح های رنگی و سایز بزرگ

با طراحی متمایز ساک دستی می توانید نظرات را به برند خود جذب نمایید.دقت نمایید که طرح های رنگی می توانند برای شما مناسب باشند. چراکه جذابیت این طرح ها بیشتر بوده و همچنین می توانند درد همگان را به خود جلب نمایند. شاید وسوسه شوید که لوگو و آرم کسب و کارتان را با ابعاد بزرگ بر روی ساک دستی چاپ کنید، اما جلوی این وسوسه را بگیرید. سعی کنید از طرحی استفاده کنید که در عین خلاقیت، محصول شما را به خوبی معرفی کند. ممکن است افراد لوگوی شما را به خاطر نسپارند اما یک ایده‌ی خلاقانه در مورد طراحی ساک خرید به طور قطع در ذهن مشتریان می‌ماند.

۳. رقبای خود را بررسی کنید

شاید با خود بگویید سنجیدن رقبا در مورد طراحی شاپینگ بگ بی‌دلیل و بی‌فایده است.
اشتباه نکنید!
شما باید وضعیت رقبای تان را در طراحی ساک خرید بررسی کنید

و به این سوالات پاسخ دهید:

  • آیا رقبای شما ساک دستی دارند؟
  • آیا طراحی ساک خرید آنها مختص خودشان است؟
  • از چه رنگی استفاده کرده‌اند؟
  • پاسخ این سوال ها را بیابید و ساک های دستی مختلف را بررسی کنید.
  • به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟

اکثر ساک دستی‌ها شبیه یکدیگرند و طیف رنگیشان نزدیک به هم است.
حال طرحی را انتخاب کنید که با طرح همه‌ی رقبایتان متفاوت باشد.
این کار باعث می‌شود که تفاوت محصولتان با سایر محصولات در آن حوزه به مشتری القا شود.

۴. توجه به کیفیت و مقاومت ساک دستی و ابعاد آن

انتخاب جنس ساک دستی بسیار مهم می باشد. کارشناسان مهرسام چاپ با مشاوره در مورد نوع ساک دستی شما، بهترین پیشنهاد را به شما می دهند. این را بخاطر داشته باشید که اگر ساک دستی مشتری قبل از رسیدن به مقصدش، از هم باز یا پاره شود، این خاطره‌ی تلخ هیچگاه از ذهنش پاک نخواهد شد. پس دقت کافی داشته باشید تا ساک دستی‌ از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. انتخاب مواد اولیه برای تولید ساک های دستی بستگی به محصول مورد نظر شما دارد اگر وزن کالا یا محصول شما زیاد است باید ساک دستی شما از متریالی انتخاب شود که توان مقاومت در برابر این میزان وزن را داشته باشد.

سایز و ابعاد ساک های دستی نیز باید با توجه به نوع کالا و محصول شما انتخاب شود اما طراحی ساک خرید به گونه ای که هم بتواند محصول شما را به خوبی محافظت کند و هم برای مشتری کاربردی باشد بسیار با اهمیت است. ساک های دستی را می توان در ابعاد مختلف طراحی و آماده نمود. اگر چه می توان از ابعاد استاندارد و تعریف شده در این زمینه نیز استفاده نمود.

۵. در طراحی ساک خرید به پیشنهادات ویژه فکر کنید

اگر طراحی ساک خرید خوب و کیفیت شاپینگ بگ بالا باشد، به احتمال زیاد مشتری آن را نگه خواهد داشت و در خریدهای دیگرش نیز از آن استفاده خواهد کرد. پس اگر بتوانید در طراحی ساک خرید خود، از پیشنهادات ویژه صحبت کنید یا یکی از نقاط قوت خود را در طراحی ساک خرید بیاورید، ممکن است باعث شود مشتریان با دیدن ساک دستی، به مشتری دائمی تان تبدیل شوند. طراحی و چاپ ساک دستی یکی از بخش‌هایی است که چاپ مهرسام به طور تخصصی بر روی آن کار کرده است. پس اگر می‌خواهید ساک دستی داشته باشید، دست به کار شوید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها به شما در مورد یک طراحی خوب مشاوره خواهند داد و محصولی که مدنظرتان است را با خلاقانه‌ترین طراحی‌ و بهترین کیفیت به شما تحویل می دهند.

ساک خرید دستی خود را منحصر به فرد طراحی کنید و کالای عرضه شده خود را در قالب یک ساک دستی زیبا به مشتری ارائه دهید مطمئن باشید که این کار در جلب نظر مشتری و برندسازی شرکت یا فروشگاه تان بسیار موثر خواهد بود. طراحی ساک خرید در واقع یک بسته بندی شیک و امروزی و البته کاربردی است که مشتریان همیشه از آن استقبال خواهند کرد. برای طراحی و مشاوره کافیست با ما در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵