تاثیر چاپ در افزایش فروش

هیچ گاه تأثیر چاپ در افزایش فروش محصولات و خدمات را نادیده نگیرید. چرا که از این طریق قادر به معرفی هرچه بهتر محصولات و خدماتتان و افزایش آگاهی مردم نسبت به آن ها می باشید.

دنیای امروزه دنیای پیشرف و رقابت است و با توجه به تعداد بسیار زیاد تولیدکنندگان رقابت میان آن ها نیز بسیار بالا و زیاد می باشد. در این بین توقع مصرف کنندگان نیز نسبت به قبل بسیار بالا رفته است.در نتیجه به عنوان یک تولیدکننده نیاز خواهید داشت تا بتوانید با استفاده از روش های اصولی بتوانید از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

شما برای تولید موارد تبلیغاتی مانند:

چاپ کاتالوگ

چاپ لیبل

چاپ جعبه محصولات و کارتن‌ها

به سفارشات چاپ در تیراژ بالا نیاز خواهید داشت تا علاوه بر کیفیت بالا برای شما مقرون به صرفه نیس باشد. از طرفی با انتخاب چاپ افست برای انجام امور چاپ خود می توانید در حجم انبوهی خدمات و محصولاتتان را به بازار هدف خود معرفی نمایید.

تأثیر چاپ در افزایش فروش محصولات از آنجا که نقش مهمی در بالا بردن آگاهی مردم دارد می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.

در زیر به تفصیل مواردی از تاثیر چاپ این موارد را در افزایش فروشتان مورد بررسی قرار داده ایم. بهتر است تا با ما همراه باشید:

تأثیر چاپ لیبل در افزایش فروش

لیبل ها از موثرترین موارد در افزایش فروش می باشند. دقت نمایید که بسته بندی هر محصولی اولین تصویری است که به چشم مشتری خواهد آمد. به نحوی که لباس محصول شما همان بسته بندی آن است. در انتخاب بسته بندی ، طراحی و جنس مواد مورد استفاده باید توجه ویژه ای به محصول خود نمایید. چراکه بسته بندی علاوه بر جذب مخاطب باید بتواند به بهترین نحو ممکن سلامت محصول را افزایش دهید.

در بسته بندی می توان لیبل را سبک ترین و کوچکترین بخش دانست. هیچ ژانر دیگری در بسته‌بندی به‌اندازه لیبل ازنظر جنس و طرح و شیوه‌های چاپ و کارهای تکنیکی و کاربردها و خواص، متنوع نیست. بیشترین نوع لیبل که در ایران چاپ می‌شود پشت چسب‌دار است که به‌صورت ورق یا رول مورد استفاده قرار می‌گیرد.به خاطر وجود کارخانه یا چاپخانه تولیدی این محصول همیشه در دسترس است و چاپ آن با دستگاه معمولی رول کم‌عرض و نیز با افست ورقی انجام می‌شود. هدف اصلی طراحی لیبل محصول این است که نوع، اندازه، برند، خط تولید، تولیدکننده و دیگر اطلاعات محصول را مشخص کند و به مصرف‌کنندگان اطلاعات کافی را برساند و آنان را به خرید تشویق کند و به‌این‌ترتیب باعث بالا بردن میزان تأثیر چاپ در افزایش فروش گردد.

بدون شک لیبل هویت محصول تولیدشده می‌باشد
و تأثیر چاپ در افزایش فروش با لیبل های متناسب چندین برابر می‌شود.

تأثیر چاپ کاتالوگ در فروش

تاثیر چاپ در افزایش فروش

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش

از دیگر فرایندهای تأثیر چاپ در افزایش فروش مربوط به چاپ کاتالوگ می‌باشد.

هیچ وقت از این ابزار تبلیغاتی غافل نشوید. تحقیقات مشخص نموده است که اگر شما طراحی کاتالوگ خود را به درستی و با استفاده از اصول و قواعد انجام دهید می توانید تا 20 درصد افزایش فروش محصولات و خدمات را داشته باشید.یک کاتالوگ با طراحی صحیح به کاتالوگی گفته می شود که به درستی از متون، تصاویر، رنگ ها و المان طراحی در آن استفاده شده باشد. سعی کنید متنی غنی از محصولات و خدمات را آماده نمایید. در این صورت است که کاتالوگ شما می تواند مخاطب را جذب نماید.

شما زمانی که یک کاتالوگ تبلیغاتی را در دست می‌گیرید وارد یک دنیای تبلیغاتی جدید می‌شوید. کاتالوگ مانند یک جُنگ عمل می‌کند و اگر به‌درستی طراحی‌شده باشد سبب جذب مخاطب و ترغیب آن به مطالعه مابقی محصولات می‌شود.

سایر روش های تبلیغاتی دیگر نیز می باشند که تاثیر کوتاه مدتی دارند. در طراحی کاتالوگ می‌بایست نقش تصویر ذهنی مخاطب را در طراحی گرافیک آن جدی بگیرید با تأثیر چاپ در افزایش فروش محصول خود را افزایش دهید.

چاپ بروشور نیز در افزایش فروش موثر است

تأثیر چاپ در افزایش فروش با چاپ بروشور حرفه‌ای و اصولی نقش پررنگ‎تری خواهند داشت. بروشور وسیله‌ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می‌شود. زیرا یک کالای خاص را به‌صورت کامل تشریح می‌کند.یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می‌تواند از آن محصول استفاده کند. تولیدکننده‌ی یک محصول، باید برای محصولش شیوه استفاده از آن محصول را چاپ کند. معرفی و درج اطلاعات استفاده از محصول، مهم‎ترین پارامتر در طراحی بروشور است.

این همان تفاوت بروشور و كاتالوگ است.

شما در بروشور، در مورد یک محصول خاص صحبت می‌کنید. ولی در یک کاتالوگ، مجموعه محصولات یک شرکت یا کمپانی، معرفی می‌شود. اگرچه امروز انواع محصولات تبلیغی و گرافیکی به‌صورت اینترنتی و غیر چاپی نیز منتشر می‌شوند. اما چاپ کاغذی، موجب دسترسی بیشتر و سهل‌الوصولی آن می‌شود. بروشورها برخلاف کاتالوگ‌ها حجم کمتر و ظاهر ساده‌تری دارند. ازاین‌رو نقش بروشورها را به‌عنوان بخش بزرگی از تأثیر چاپ در افزایش فروش محصولات خود جدی بگیرید.

تأثیر چاپ در افزایش فروش

تأثیر چاپ در افزایش فروش با چاپ لیبل , بروشور و کاتالوگ اهمیت زیادی برای شرکت‌های مختلف دارد. بروشور و کاتالوگ نماینده سازمان و شرکت هستند. آن‌ها دقیقاً باید همان کاری را بکنند که اگر شما در آن لحظه آنجا بودید، آن را انجام می‌دادید.

وظیفه اصلی آن‌ها معرفی درست و مؤثر اهداف، دیدگاه‌ها و ارزش‌های سازمان شماست.
از بروشور و کاتالوگ به‌عنوان تبلیغات و رسانه ماندگار یاد می‌کنند.

بروشور یا کاتالوگ نوعی رسانه تجاری چاپی است كه حاوی:

  • شرح مشخصات
  • كاربرد كلی كالاها
  • و برخی اطلاعات مفید دیگر

است كه موردنیاز مصرف‌کنندگان و مشتریان شما قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵