دستگاه چاپ هایدلبرگ، معرفی شرکت هایدلبرگ

دستگاه چاپ هایدلبرگ

دستگاه چاپ هایدلبرگ حتی در این «عصر چاپ افست» ارزش خود را روز به روز ثابت می کند. هنوز هم یکی از همه کاره ترین دستگاه های چاپ موجود در بازار است که می تواند کارهای چاپ، شماره گذاری، سوراخ کردن، پانچ، شکاف، برجسته کردن، برش قالب، اسکور و … را انجام دهد.

معرفی شرکت سازنده دستگاه چاپ هایدلبرگ 

دستگاه چاپ هایدلبرگ توسط شرکت هایدلبرگر دروکماشینن ساخته شد. شرکت هایدلبرگ بیش از 170 سال پیش تاسیس شد، زمانی که آندریاس هام، ماشین‌ساز آلمانی، کارخانه‌ای را در شهر دانشگاهی هایدلبرگ در بادن-وورتمبرگ در سال 1850 برای ساخت پرس، ماشین‌های تاشو و موتورهای گازی راه اندازی کرد. اندکی قبل از آغاز قرن، او شروع به تمرکز بر طراحی ماشین‌های لترپرس با سرعت بالا کرد.

در سال 1912 کار و آزمایش بر روی دستگاه چاپ اصلی هایدلبرگ آغاز شد. سرعت، ثبت دقیق و گیره آسیاب بادی در این مکانیسم مبتکرانه گنجانده شد. دستگاه هایدلبرگ اولین کار خود را در سال 1913 انجام داد. دستگاه چاپ اولیه هایدلبرگ دارای سیستم دیسک جوهر گردان بودند، اما در سال 1919 به نفع سیستم مرکب استوانه ای که در حال حاضر استفاده می شود، کنار گذاشته شد. عمل تغییر جهت کنترل حرکت صفحه تا سال 1924 در دستگاه هایدلبرگ وجود نداشت. در همین سال یک خط مونتاژ برای افزایش تولید دستگاه چاپ ایجاد شد. در آن زمان سرعت دستگاه های چاپ بیش از 3000 بار در ساعت بود. در سال 1933 دستگاه هایدلبرگ 13*18 اینچی با قدرت تاثیرگذاری 60 تن معرفی شد. سه سال بعد این شرکت شروع به ساخت دستگاه چاپ سیلندری کرد. و سرعت چاپ صفحه ای به 5000 (10000 با استفاده از ضمیمه فیدر دوبل) افزایش یافت. فروش دستگاه ها افزایش یافت و ظرف چند سال، دستگاه های منحصر به فرد هایدلبرگ در تمام نقاط جهان مشغول فعالیت بودند.

دستگاه چاپ هایدلبرگ

در سال 1957 کارخانه دیگری در ویزلاک آلمان غربی افتتاح شد و تعداد کارمندان به حدود 6000 نفر رسید. در سال 1958 خط جدیدی از پرس های صفحه ای برش و چین دار معرفی شد. چهار سال بعد، به دلیل خواسته های آمریکا، دستگاه هایی برای تکثیر حروف و چاپ افست ساخته شد و استقبال فوق العاده ای از دستگاه های چاپ افست به عمل آمد.

امروزه شرکت هایدلبرگ با سهم بازاری بیش از 40 درصد برای دستگاه های چاپ افست، توانسته است جایگاه خود را به عنوان پیشرو در بازار و فناوری صنعت چاپ در سال مالی جاری (2022) تثبیت کند.

معرفی دستگاه چاپ هایدلبرگ 

دستگاه هایدلبرگ در مدل های مختلفی توسط شرکت سازنده آن ارائه می شود. این دستگاه ها می توانند روی طیف گسترده ای از خمیرهای کاغذی از کاغذهای بسیار نازک گرفته تا روی کارتن چاپ کنند. برخی از مدل ها می توانند روی چرم، پارچه و پلاستیک هم چاپ کنند. پرس هایدلبرگ که توسط صنعتگران آلمانی طراحی و ساخته شده است، دارای ساختار سنگینی است که از قطعات زیر تشکیل شده است: پایه و صفحه بزرگ از آلیاژ ریخته‌گری‌شده خاص، محور ستون، محرک اهرمی با کنترل فشار، مکانیزم فشار و کشش برای تغذیه کاغذ بسیار نازک، تنظیم در سرعت های مختلف، سیستم جوهر سیلندر و غلطک هایی که در بلبرینگ های دقیق کار می کنند. اما اصلی ترین ویژگی چاپ هایدلبرگ اورجینال فیدر، تیغه های آسیاب بادی مانند آن است. این تیغه دوتایی پهن، با گیره‌هایی در دو انتها، در یک ربع از قسمت تغذیه (ورودی) تا چاپ و موقعیت تحویل (خروجی) حرکت می‌کند. مکنده‌های این دستگاه ورق‌های چاپ‌نشده را از روی قسمتی که آن‌ها را نگه می‌دارد بلند می‌کنند و تا زمانی که توسط گیره‌هایی در دو انتهای تیغه می‌چرخد، ورق را به لبه صفحه می‌برد. هم زمان که گیره ها ورق را نگه می دارند، پرس بسته می شود و چاپ انجام می شود. پس از باز شدن صفحه، تیغه ها یک چهارم دور دیگر می چرخند ​​و ورق چاپ شده را تحویل می دهند.

دستگاه چاپ هایدلبرگ

معرفی انواع دستگاه های چاپ هایدلبرگ 

شرکت هایدلبرگ دستگاه های چاپ مختلفی از قبیل چاپ افست، دیجیتال یا تحت وب را برای همه فرآیندهای چاپ ارائه می دهد. مجموعه هایدلبرگ از ماشین‌های چاپ جذاب و از پیش تنظیم‌شده تا ماشین‌های ویژه با پیکربندی جداگانه برای حداکثر بهره‌وری و سخت‌ترین کاربردها را شامل می‌شود.

دستگاه چاپ افست هایدلبرگ

هایدلبرگ با نسل Speedmaster 2020، خودکارترین و هوشمندترین دستگاه چاپ افست را به شما ارائه می دهد. ماشین‌های هوشمند سری اسپید مستر از طیف عظیمی از امکانات دیجیتال برای بهره‌وری فوق‌العاده و افزایش قابل‌توجهی در اثربخشی کلی تجهیزات (OEE) بهره می‌برند. تمرکز واضح بر عملکرد مستقل از اپراتور در اسپید مستر جدید، فلسفه Push to Stop هایدلبرگ را به سطح جدیدی ارتقا می دهد.

دستگاه چاپ دیجیتال هایدلبرگ

جدیدترین دستگاه های چاپ دیجیتال مجموعه هایدلبرگ سیستم‌های چاپ دیجیتال Versafire است، این سری از دستگاه ها امکانات چاپ افست به علاوه چاپ دیجیتال را ارائه می دهند. Versafire بیشتر برای محصولات چاپی مانند چاپ کاتالوگ و بروشور طراحی شده است زیرا تولید آنها با استفاده از چاپ افست دشوار یا گران است. این دستگاه هایدلبرگ مزایای هر دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست را ترکیب می کند و برای تولید چاپ های کوتاه مقرون به صرفه است.

دستگاه چاپ لیبل تحت وب هایدلبرگ

تقاضای بالا برای برچسب های تکمیلی و تحویل به موقع نیازمند رویکرد جدیدی برای تولید است. دستگاه های چاپ مدولار گالوس و هایدلبرگ برای حداکثر بهره وری و کارایی طراحی شده اند، به طرز چشمگیری انعطاف پذیر و کاربر پسند هستند. بسیار خودکار هستند، ضایعات و زمان تعویض را کاهش می دهند.

نتیجه گیری

مهرسام چاپ در زمینه طراحی کاتالوگ و بروشور و چاپ کاتالوگ و بروشور فعالیت دارد، زیباترین طراحی های خود را از مهرسام چاپ بخواهید، هیچ شکی در کیفیت چاپ های افست و چاپ بروشور مجموعه مهرسام چاپ نداشته باشید زیرا که از به روز ترین دستگاه های چاپ آلمانی هایدلبرگ استفاده می شود. برای ثبت سفارشات و کسب اطلاعات از تمامی خدمات مجموعه می توانید از طریق شماره های موجود در تماس با ما، ارتباط برقرار کنید. مهرسام چاپ یکی از بزرگترین تولید کنندگان سررسید سفارشی، تقویم رومیزی سفارشی، سررسید اروپایی، سالنامه 1403 و تقویم 1403 رومیزی می باشد.

منابع

میانگین امتیازات ۴ از ۵
59 پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام کلیه دستگاه های چاپ افست برای تیراژ زیاد و دستگاه های چاپ دیجیتال برای تعداد کم مناسب است

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      تنها راه چاپ کتاب و دفتر در تیراژ بالا فقط چاپ افست است

      پاسخ
  1. رها معظمی
    رها معظمی گفته:

    سلام شما طراحی جا کلیدی هم انجام میدین برای تبلیغات شرکت میخواستم تعداد بالا اگه امکانش هست جواب بدین ممنونم

    پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      شما می توانید با مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام روز شما بخیر
      بهترین دستگاه‌های چاپ در جهان از برند هایدلبرگ هستند. دستگاه‌های چهار رنگ اسپید مستر و دستگاه‌های چهار رنگ اسپید مستر CD مناسب چاپ کتاب و مجلات هستند.
      برای مطالعه بیشتر پیشنهاد میکنم صفحه چاپ افست را مطالعه بفرمایید.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام بله همه دستگاه های چاپخانه مهرسام چاپ cd هستند.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام در صورتی که در قالب فرم چاپی باشد و زنیک از آن تهیه شده باشد امکانش هست.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      با رجوع به سایت هایدلبرگ می توانید قیمت روز و مدل های روز این دستگاه را مشاهده بفرمایید.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      چاپ افست مناسب تیراژ بالا چاپ می باشد
      چاپ دیجیتال مناسب تعداد کم می باشد

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      محدودیت های فایل برای دستگاه دیجیتال بسیار کم است و طیف گسترده ایی از فرمت ها را ساپورت می کند

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      با توجه به نوع دستگاهتون متفاوت است
      بهتر است به کاتالوگ دستگاهتون مراجعه فرمایید

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      شما میتوانید به چاپخانه مهرسام چاپ سفارش چاپ ۵۰۰۰ عدد چاپ بدهید لطفا به صفحه چاپ افست مراجعه فرمایید.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      دستگاه چاپ هایدلبرگ طی سالیان دراز مدل های بی شماری از دستگاه های چاپ افست را ارائه داده است که در این مجال نمیگنجد
      اما به طور کلی دستگاه چاپ تک رنگ، دستگاه چاپ دو رنگ، دستگاه چاپ چهار رنگ، دستگاه چاپ پنج رنگ و … را ارائه داده است.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      چاپ دیجیتال به نوعی از چاپ گفته می شود که نیازی به تهیه فیلم و زنیک و عملیات لیوتگرافی و دستگاه های چاپی صنعنتی ندارد
      از ویژگی های مهم چاپ دیجیتال این است که در تعداد کم حتی یک عدد قابل چاپ است و سرعت بسیار بالا و به نوعی در لحظه دارد.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام خیر
      همه دستگاه های چاپ بدون استثنا به لب پنجه نیاز دارند و یک حاشیه سفید دارند.

      پاسخ
    • محمد ذاکری
      محمد ذاکری گفته:

      سلام خیر
      شما باید به عنوان کاربر مواد اولیه مناسب را آماده کنید!

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *