بروشور محصولات آرایشی و بهداشتی و ویژگی‌های آن

بروشور محصولات آرایشی

امروزه استفاده از محصولات آرایشی رواج زیادی پیدا کرده است و بروشور محصولات آرایشی و بهداشتی می‌تواند در این زمینه کمک زیادی به مصرف‌کنندگان نماید همین‌طور تولیدکنندگان این‌گونه لوازم برای اینکه سهم بیشتر و مؤثرتری در بازار داشته باشند اقدام به طراحی و چاپ بروشور لوازم آرایشی و بهداشتی می‌نمایند.

ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان مصرف لوازم آرایشی را دارد و هرساله مبالغ هنگفتی بابت این مواد هزینه می‌شود. همچنین بازار قاچاق لوازم آرایشی نیز در ایران بسیار داغ است ازاین‌رو تولیدکنندگان خوب داخلی برای اینکه بتوانند سهم خود را در این بازار داشته باشند نیاز به طراحی بروشور حرفه‌ای لوازم آرایشی و دیگر محصولات خود برای معرفی هر چه بهتر و مناسب‌تر تولیدات خود به مصرف‌کنندگان دارند.

بروشور محصولات آرایشی

لزوم طراحی بروشور محصولات آرایشی و بهداشتی

فروش و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی و معرفی سالن‌های آرایش و زیبایی با استفاده از یک بروشور زیبا و جذاب از این محصولات بسیار ساده‌تر خواهد شد. امروزه بروشورها در معرفی کسب‌وکارهای مختلف و محصولات و خدمات آن‌ها کاربرد دارد و یکی از عرصه‌هایی که نیازمند تبلیغات مناسب می‌باشد عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و سالن‌های زیبایی است. برای مصرف‌کنندگان نیز در دست داشتن بروشوری که بتواند اصالت کالای موردنظر را ثابت کند و او را با مواد و ترکیبات محصول موردنظرش آشنا نماید بسیار ضروری است.

همان‌طور که گفتیم لوازم آرایشی از محصولاتی است که به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و بسیاری از آن‌ها دارای ترکیبات نامناسب و حتی مضر برای مصرف‌کنندگان می‌باشند. آگاهی و دقت در انتخاب این‌گونه محصولات در سلامتی افراد جامعه بسیار مؤثر است بنابراین تولیدکنندگان داخلی می‌توانند برای معرفی بهتر خود به مصرف‌کنندگان و جلوگیری از مصرف محصولات قاچاق اقدام به چاپ بروشور تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی نمایند و به‌این‌ترتیب علاوه بر آگاهی عمومی محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به مصرف‌کننده معرفی کنند.

ویژگی‌های بروشور محصولات آرایشی

برای طراحی بروشورهای آرایشی و بهداشتی نیاز است که به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای وارد عمل شویم. برای شروع مشاوره با شرکتی که در این زمینه تجربه دارد و حرفه‌اش طراحی و تولید انواع بروشور برای شرکت‌های مختلف به‌ویژه تولیدکنندگان این‌گونه محصولات است می‌تواند از بسیاری از ابهامات جلوگیری نماید. بروشورهای آرایشی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند که رعایت این ویژگی‌ها تنها از عهده متخصصین این حرفه برمی‌آید.

در اینجا به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بروشور محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره می‌کنیم:

طراحی اصولی بروشور لوازم آرایشی

اولین و مهم‌ترین مسئله در طراحی بروشور حرفه‌ای لوازم آرایشی طراحی درست آن است. این یک کار تخصصی است و نیاز است که شما حتماً با یک طراح حرفه‌ای در این زمینه مشورت نمایید. استفاده از طرح‌های لایه باز و طرح‌های آماده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و این مسئله را مصرف‌کنندگان نیز به‌خوبی تشخیص می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید بروشور شما از همان وهله اول در نظر مشتری خوش آید بهتر است طرح‌ها و قالب‌های آماده را فراموش کنید
و به فکر طراحی بروشور اختصاصی برای محصولات خود باشید.

بروشور محصولات آرایشی

عکاسی حرفه‌ای برای بروشور محصولات زیبایی

عکس‌های باکیفیت و زیبا و مرتبط با محصولات و خدمات شما نه‌تنها برای بروشور محصولات زیبایی بلکه برای طراحی هر نوع کاتالوگ و بروشور , پوستر و … امری کاملاً ضروری است. این مسئله برای محصولات آرایشی که عکس محور هستند حساسیت بیشتری دارد. عکس‌ها و تصاویر مناسب و باکیفیت تأثیر بسیار زیادی در جذب مصرف‌کننده دارند و می‌توانند نظر آن‌ها را نسبت به محصولات شما مثبت نمایند.
بنابراین از عکاسی حرفه‌ای غافل نشوید.
و عکس‌های باکیفیت و مناسبی برای بروشور یا کاتالوگ خود آماده نمایید.

ترجمه و تهیه مطالب مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های بروشور محصولات زیبایی محتوای مناسب است.
شرکت‌هایی که اقدام به واردات محصولات آرایشی می‌نمایند و یا نمایندگی این محصولات را بر عهده دارند نیاز به ترجمه تخصصی مطالب برای تهیه بروشور مناسب دارند. صحت این اطلاعات اهمیت زیادی دارد اما دقت کنید که تهیه مطالب مرتبط و مناسب یک طرف قضیه است و استفاده مناسب و به‌جا از این مطالب در بروشور یک طرف دیگر است. زیرا ممکن است یک شرکت پس از تحقیق و تفحص فراوان مطالب مناسبی را انتخاب کرده باشد اما این مطالب به دست طراحانی بیفتد که آشنایی زیادی با محصولات آرایشی ندارند بنابراین ممکن است در درج مطالب یا چیدمان آن‌ها اشتباه کنند و آن نتیجه‌ای که مدنظر کارفرما است حاصل نشود.

بنابراین تدوین درست مطالب نیز به اندازه تهیه آن‌ها اهمیت دارد.

چه مطالبی باید در بروشور محصولات آرایشی درج شود؟

اینکه دقیقه از چه مطالبی باید در تهیه و تدوین بروشور آرایشی بهداشتی استفاده کرد به تولیدات و خدمات شرکت برمی‌گردد اما به‌صورت کلی می‌توان:
• یک شرح مختصر از تاریخچه و برند شرکت
• نشان‌های استاندارد, ایزوها و افتخارات شرکت
• عدم اغراق در توانایی‌های خود و داشتن صداقت در مطالب
• انتخاب تعداد صفحات مناسب برای بروشور
• استفاده از تصاویر مرتبط باکیفیت بالا
را در بروشور درج نمود.

توجه به ویژگی‌های ظاهری بروشور

مورد مهم دیگر ویژگی‌های ظاهری بروشور محصولات آرایشی است که شامل
• ابعاد و اندازه و قابل‌حمل بودن آن
• هماهنگی میان مطالب و تصاویر
• استفاده از جلوه‌های بصری در طراحی صفحات داخلی و جلد بروشور
• انتخاب کاغذ باکیفیت و گرماژ مناسب آن

چاپ بروشور لوازم آرایشی و بهداشتی

نکته بسیار مهم دیگر، چاپ بروشور لوازم آرایشی و بهداشتی است. چاپ مرحله بسیار مهمی در فرایند طراحی بروشور , کاتالوگ و … است. کیفیت چاپ بروشور محصولات زیبایی در کنار کیفیت تصاویر و مطالب مرتبط و مناسب می‌تواند یک بروشور بسیار زیبا , جذاب و مشتری‌پسند به‌عنوان خروجی به شما تحویل دهد.

طراحی بروشور محصولات آرایشی با چاپ مهرسام

اگر تمایل دارید یک بروشور کاملاً حرفه‌ای و تخصصی برای محصولات آرایشی و بهداشتی خود با رعایت کلیه استانداردهای بصری و دیگر ضوابط خاص آن داشته باشید و به یک طراح حرفه‌ای , تدوین گر اطلاعات و عکاسی حرفه‌ای برای بروشور خود نیاز دارید می‌توانید با مهرسام چاپ تماس بگیرید. طراحی و چاپ بروشورهای آرایشی و بهداشتی یکی از خدمات تخصصی مهرسام است. در این شرکت عکاسی حرفه‌ای از محصولات و تولیدات و دیگر بخش‌های مختلف کار شما با بهترین کیفیت انجام می‌شود و تهیه , ترجمه و تدوین مطالب به‌صورت حرفه‌ای توسط متخصصین این شرکت انجام می‌گردد. امکان چاپ و طراحی بروشور محصولات آرایشی و بهداشتی در این شرکت به دو زبان فارسی و انگلیسی نیز در این شرکت میسر است.
برای دیدن نمونه بروشورها با ما تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *