چاپ در تیراژ بالا و کاربردهای آن

چاپ در تیراژ بالا

چاپ بروشور و تراکت ها اصولا  در تیراژ بالا صورت می‌گیرد. چراکه نیاز خواهید داشت تا آن ها را توزیع نمایید. چاپ افست از نمونه های چاپ است که بدون محدودیت می توانید سفارشات چاپ در تیراژ بالا را با استفاده از این دستگاه چاپ با کیفیت بسیار بالایی انجام دهید. از طرفی از دیگر ویژگی های انجام چاپ با این دستگاه می توان به مقرون به صرفه بودن هزینه های چاپ در آن اشاره نمود.

دستگاه‌های قدرتمند چاپ افست قادرند میلیون‌ها كتاب، مجله، بروشور، كاتالوگ، پوستر و … را با پشتیبانی از طیف وسیعی از رنگ‌ها و جنس‌ها در مدت‌زمان کمی به چاپ برسانند. بدین‌جهت، این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و بزرگ می‌باشند. درواقع، چاپ افست همواره روشي برای دستيابی به بهترين كيفيت در بالاترين تيراژ است. وجود تمام امكانات لازم برای توليد يک سفارش چاپ افست در چاپ و طرح باعث می شود تا كنترل كيفی به شكل مناسب و قابل‌قبول در تمامي مراحل امکان‌پذیر باشد.

  • دقت در آماده‌سازی فايل
  • گرفتن خروجی فيلم
  • تهيه زينک
  • و امکانات تکمیلی چاپخانه

مواردی هستند که باعث تسريع در تحويل سفارش به مشتريان خواهد بود.

مطلب کاربردهای چاپ افست به شناخت هرچه بیشتر این نوع چاپ به شما کمک خواهد کرد.

موارد کاربرد چاپ در تیراژ بالا چیست؟

با توجه به تجربه ما در صنعت چاپ ، انتخاب روش های چاپ دیجیتال و یا افست از اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان می باشد. چراکه هرکدام از این روش ها معایب و مزایای خاص خود را دارند. و بسته به شرایط، تیراژ مورد نیاز و همچنین زمان بندی می توانند در جایگاه خود بهترین و ویژه ترین انتخاب برای شما باشند.

در مبحث چاپ دیجیتال و چاپ افست به تفصیل مزایا و معایب این نوع چاپ را مورد بررسی قرار داده ایم. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو روش تیراژ چاپ آن ها می‌باشد. چاپ دیجیتال روشی مقرون‌به‌صرفه برای چاپ در تیراژهای پایین است اما برای تیراژهای بالا هزینه‌بر است از این‌ رو معمولاً از چاپ افست برای سفارشات در تیراژ بالا استفاده می‌کنند زیرا هزینه کمتری به نسبت روش دیجیتال به دنبال دارد. اگر پروژه شما بزرگ است و یا در تیراژهای بالا قصد چاپ آن را دارید ما به شما چاپ افست را پیشنهاد می‌کنیم.

اصلی‌ترین کاربرد چاپ افست معرفی:
• کسب‌وکار
• محصولات
• خدمات
• و یا صنعت
در تیراژهای بالا می‌باشد که به روش‌های گوناگونی انجام می‌پذیرد.
رایج‌ترین روش‌ها را در اینجا باهم مرور می‌کنیم:

جعبه محصولات

چاپ در تیراژ بالا

چاپ جعبه محصولات

جعبه از ابزارهای تبلیغاتی بسیار خوب به شمار می‌رود که به چاپ تیراژ بالا نیاز پیدا خواهد کرد. جعبه معمولاً برای محافظت از محصول و زیبایی بصری آن به کار می‌رود. بدین‌جهت، طراحی و کیفیت چاپ آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چاپ جعبه در تیراژهای بسیار بالا با ماشین‌های چاپ افست صورت می‌پذیرد. هرچقدر هم محصول شما درجه‌یک و مرغوب باشد تا زمانی که بسته‌بندی مناسبی برای آن انتخاب نکنید و آن را در جعبه‌ای درخور شأن محصولتان قرار ندهید نمی‌توانید انتظار موفقیت در بازار رقابت با محصولات مشابه را داشته باشید.

چاپ بروشور

چاپ بروشور تبلیغاتی معمولاً نیاز به چاپ در تیراژ بالا برای معرفی محصولات دارد. بروشورها از روش‌های بازاریابی و تبلیغات قوی و مؤثر می‌باشد. می‌توان از بروشورها به‌عنوان دفترچه راهنما داخل جعبه محصولاتی مانند لوازم‌خانگی استفاده نمود ازاین‌جهت انواع بروشور شامل چاپ بروشور محصولات پزشکی و دارویی، چاپ بروشور آرایشی و بهداشتی و یا بروشورهای صنعتی و همچنین در مواردی مانند راهنمای مراجعه به فروشگاه‌ها و مجموعه‌های بزرگ یا اعلام همایش، جشنواره و نمایشگاه‌ها استفاده کرد.

چاپ کاتالوگ

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌ها در دنیای تجارت به‌ویژه فروش محصولات، چاپ کاتالوگ می‌باشد. طراحی کاتالوگ جهت معرفی محصولات، خدمات و کسب‌وکار انجام می‌شود. چاپ کاتالوگ در تیراژ بالا برای محصولات یک هزینه اجباری به‌حساب می‌آید و از طریق معرفی برند و محصول، بازدهی قابل‌توجهی را به ارمغان می‌آورد. البته این موضوع، به کیفیت چاپ و طراحی وابسته است. برای این کار ما نیاز به چاپ تیراژ بالا برای کاتالوگ‌ها داریم. در چاپ تیراژ بالا کاتالوگ‌ها نیز از روش افست استفاده می‌کنیم که هزینه نهایی مناسبی دارد و مقرون‌به‌صرفه تر از چاپ دیجیتال در تیراژهای بالا می‌باشد.

چاپ در تیراژ بالا در چاپ مهرسام

چاپ مهرسام، با بهره‌گیری از چاپخانه‌ای مجهز به ماشین‌آلات مطرح صنعت چاپ جهان قادر به قبول انواع سفارش‌ها چاپ با تیراژ نامحدود می‌باشد. کارشناسان طراحی و چاپ مهرسام با ارائه مشاوره و پشتیبانی شبانه‌روزی از روال کار، کیفیت و سرعت بهینه چاپ را برای تمامی مشتریان تضمین می‌نمایند. رضایت حرفه‌ای‌ترین مشتریان دست‌اندرکار و رزومه قوی، نشان از نتیجه مطلوب همکاری با ما دارد. درصورتی‌که به دنبال یک شرکت متخصص و با خدمات و قیمت مناسب جهت چاپ انواع روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی اعم از:

برای محصولات خود هستید مهرسام چاپ آمادگی خود را برای این کار اعلام می‌دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵