• طراحی کاتالوگ و بروشور حرفه ای

    طراحی کاتالوگ، بروشور، فولدر و انواع نشریات

    خدمات طراحی گرافیک و کاتالوگ

چرا استودیو طراحی کاتالوگ و بروشور مهرسام چاپ

طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات

طراحی انواع کاتالوگ و بروشور مشاغل

کیفیت بالای طراحی کاتالوگ و بروشور

کیفیت بالا به واسطه تیم طراحی حرفه ای

متعهد به زمان بندی پروژه طراحای کاتالوگ

طراحی سریع و برنامه ریزی شده و بدون تاخیر

قیمت مناسب طراحی کاتالوگ و بروشور

بهترین قیمت طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ حرفه ای معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهیم یک سازمان، یک یا چند کالا و یا خدماتی را معرفی کنیم. طراحی کاتالوگ باید به گونه‌ای باشد که در خدمت آن سازمان، کالا یا خدمت باشد و در جهت اهداف مشخص شده طراحی شود. کاتالوگ حتی در عصر امپراتوری دیجیتال هم یک ابزار بسیار مهم برای رونق بازاریابی و توسعه کسب و کار شما می‌باشد.یک کاتالوگ تاثیر گذار می‌تواند کسب و کار شما را رونق دهد و به گرفتن یک نتیجه بسیار خوب از بازاریابی کمک شایانی بکند.

ولی یک مسئله بسیار مهم وجود دارد. آیا هر کاتالوگی به کسب و کار و تیم بازاریابی سازمان کمک می‌کند؟ آیا هر کاتالوگی می‌تواند در فروش کالا یا خدمات تاثیرگذار باشد؟ آیا هر کاتالوگی می‌تواند هویت و ارزش یک سازمان را حفظ کند؟

کاملا مشخص است که هر کاتالوگی نمی‌تواند پاسخ مثبتی از پرسش‌های بالا دریافت کند. طراحی کاتالوگ از لحاظ ایده پردازی، عکاسی، دیزاین، چاپ افست (پیش از چاپ، در حین چاپ و پس از چاپ) مسائل فنی پیچیده‌ایی دارد که یک گروه تبلیغاتی باید برای همه این موارد برنامه ریزی حرفه‌ایی و تیم حرفه‌ ای داشته باشد تا بتواند کاتالوگی تاثیر گذار خلق کند.

مهرسام چاپ در موضوعات مختلف آماده طراحی انواع کاتالوگ می باشد. کاتالوگ محصولات، کاتالوگ آرایشی و بهداشتی، طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات کاشی و سرامیک، طراحی کاتالوگ حرفه ای شرکت های خدماتی، از جمله تخصص های آتلیه دیزاین مهرسام چاپ می باشد.

مراحل طراحی کاتالوگ تا چاپ از صفر تا ۱۰۰

۱- ایده پردازی برای طراحی کاتالوگ خلاقانه

تیم طراحی و خلاقیت مهرسام چاپ برای شروع همه پروژه ها بخصوص طراحی کاتالوگ با برگزاری جلسات اتاق فکر ایده‌هایی را بر اساس خواسته‌های مشتری، نوع محصول، مطالعات و ایده پردازی تیم خلاقیت شکل می‌دهد و نهایتا بهترین آنها را انتخاب می‌کند تا بیشترین تاثیر‌گذاری را در عملکرد سازمان شما بگذارد.

۲- عکاسی از محصولات، سازمان، تیم و … برای طراحی کاتالوگ

پس از مرحله ایده پردازی و قبل از شروع طراحی تیم عکاسی بر اساس ایده‌های مطرح شده و همراهی مدیر هنری و تیم گرافیک عکاسی از محصولات، تیم و سازمان شما را انجام می‌دهند. این موضوع باعث می شود که خدمات یا محصولات شما به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن در کاتالوگ معرفی گردد.

۳- طراحی کاتالوگ

تیم طراحی گرافیک مهرسام چاپ متشکل از طراحان حرفه‌ ای که از خلاقیت بالایی بهره برده و از تجربیات حرفه‌ایی بالایی برخوردارند با استفاده از تجربیات خود نتیجه ایده‌ها و تصاویر عکاسی را با حرفه و مهارت خود تلفیق کرده و یک لی اوت حرفه‌ای و کم نظیر در طراحی خلق می‌کنند.

۴- نظارت پیش از چاپ بر طراحی کاتالوگ

پس از پایان پروسه طراحی و به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در چاپ افست گروه مهرسام چاپ قبل از ارسال فایل نهایی طراحی برای چاپ نظارتی حرفه‌ ای بر پایه علم نظارت چاپ روی طراحی انجام می‌دهد تا همه موارد احتمالی در صورت وجود در همین مرحله مرتفع گردد.

۵- نظارت بر پروژه طراحی کاتالوگ و بروشور در حین چاپ

تیم نظارت چاپ مهرسام هنگامی طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ در لیتوگرافی و چاپخانه و در مراحل چاپ است به صورت مداوم بر این پروسه نظارت می‌کند تا همه مراحل و آیتم‌ها طبق استاندارد‌های مورد نظر پیش رود.

۶- نظارت بر مراحل پس از چاپ

بعد از پایان پروسه چاپ مراحل پس از چاپ شمال انتخاب روکش چاپی، صحافی و برش پیش رو هستند که حتما باید بر این پروسه مهم نظارت صورت گیرد. مهرسام چاپ با تعهد خود از مرحله طراحی تا پایان مراحل چاپ را با نظارت حرفه‌ایی خود به پایان می‌رساند.

مراحل طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

  • مرحله اول

    ایده پردازی

    نیاز است برای طراحی کاتالوگ و بروشور ایده‌های مختلفی شکل بگیرد. از این جهت تیمی از طراحان، عکاسان و مدیر هنری و خلاقیت مهرسام چاپ ایده‌های مختلف را بررسی و بهترین ایده را برای طراحی کاتالوگ انتخاب می‌کنند

  • مرحله دوم

    عکاسی از محصولات

    در این مرحله تیم عکاسی مهرسام چاپ از محصولات عکاسی می‌کنند و در اختیار تیم طراحی گرافیک قرار می‌دهند.

    مرحله دوم

  • مرحله سوم

    طراحی کاتالوگ و بروشور

    تیم گرافیک با هدایت مدیر هنری با بررسی تصاویر بهترین عکس‌ها از محصولات را انتخاب کرده و طبق ایده منتخب مراحل طراحی گرافیک را بر اساس ایده و صفحه آرایی حرفه‌ایی همراه با در نظر گرفتن مسائل فنی طراحی و چاپ دیزاین می‌کنند.

  • مرحله چهارم

    نظارت چاپ

    ناظر چاپ پس از پایان پروسه طراحی و قبل از ارسال به چاپخانه فایل را بررسی و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد قبل از چاپ آن را حل می‌کند. همچنین در زمانی که پروسه چاپ طی می‌شود نیز همه مراحل را در حین انجام آنها چک و نظارت می‌کند.

    مرحله چهارم

مزایای طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ و بروشور همواره برای کسب‌­وکارها مزایای متعددی را به همراه داشته است. در این راستا می‌­توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جذب مخاطبان جدید
  • تبدیل مخاطبان جدید به مشتری
  • حفظ مشتریان سابق
  • معرفی خدمات و محصولات
  • افزایش اعتبار کسب‌­وکار
  • جلب اعتماد مشتریان
  • امکان ارائه اطلاعات جزئی و تصاویر باکیفیت از محصولات یا خدمات برای جذب مشتری
  • امکان ارائه راهنمایی­‌های فنی یا اطلاعات کاربردی برای استفاده مناسب از محصول یا خدمات
  • و …

قیمت طراحی کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ یکی از استراتژی­‌های بازاریابی است که از گذشته تا کنون مورد استفاده بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. چاپ کاتالوگ تاثیر زیادی در افزایش فروش دارد تا حدی که به­‌عنوان ابزار اصلی بازاریابی شرکت­‌ها نیز شناخته می­‌شود.

شما می‌­توانید با طراحی کاتالوگ برند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان­‌تان معرفی کنید.

یکی از پارامترهای مهم و موثر در سفارش طراحی کاتالوگ، هزینه طراحی است. در رابطه با این موضوع نمی‌­توان قیمت مشخصی را مطرح کرد بلکه هزینه طراحی کاتالوگ به مواردی از جمله عکاسی از محصول، کپی رایت تصاویر و المان­‌های بکار رفته، تعداد صفحات کاتالوگ و … بستگی دارد. در این خصوص کارشناسان مهرسام چاپ می‌­توانند بر اساس خواسته و نیاز کسب­‌وکارتان شما را راهنمایی و قیمت دقیق را به شما ارائه دهند. بدین منظور می­‌توانید از طریق شماره­‌های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

نمونه کار های طراحی کاتالوگ

نمونه کارهای فوق حاصل تلاش تیم خلاقیت، تیم عکاسی، تیم طراحی گرافیک و تیم نظارت چاپ مهرسام چاپ می‌باشد که با بهره‌گیری از تخصص خود باعث خلق آثاری حرفه‌ای در زمینه طراحی کاتالوگ شده اند.

نمونه طراحی کاتالوگ مهرسام چاپ

طراحی کاتالوگ محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم ترین ابزار‌های بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی طراحی کاتالوگ و بروشور لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد. شما می‌توانید با طراحی کاتالوگ محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی و با در اختیار داشتن کاتالوگ چاپی و کاتالوگ دیجیتال خدمات و محصولات خود را خیلی سریع به مشتریان معرفی کنید. جهت طراحی کاتالوگ و بروشور لوازم آرایشی و بهداشتی مهرسام چاپ با تجهیز آتلیه عکاسی و آتلیه طراحی کاتالوگ و بروشور و همچنین چاپخانه مجهز چاپ افست آماده خدمات رسانی این زمینه می‌باشد. پروژه‌های طراحی و چاپ با زمان بندی درست و با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌گردند.

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی، معرفی کارایی هر محصول، درج قیمت محصولات، درج راهکارهای ارتباطی و … مهمترین اطلاعاتی است که معمولا در طراحی کاتالوگ محصولات بهداشتی درج می شود.

در طراحی کاتالوگ لوازم آرایشی و بهداشتی از تم رنگ های سلامت و همچنین رنگ های ملایم و زنانه استفاده می شود. در کنار این رنگ ها از رنگ های مکمل نیز استفاده می گردد.

طراحی بروشور
طراحی بروشور

نمونه کار طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ
طراحی بروشور
طراحی کاتالوگ
طراحی بروشور
طراحی بروشور

سوالات متداول در خصوص خدمات طراحی کاتالوگ و بروشور 

مشتریان قبلی درباره خدمات طراحی کاتالوگ و بروشور مهرسام چاپ این سوالات را بیشتر پرسیده‌اند، احتمالاً این پاسخ‌ها به شما هم کمک می‌کند

قیمت طراحی کاتالوگ و بروشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در مراحل طراحی کاتالوگ ذکر گردید ممکن است بعضی از کاتالوگ‌ها نیاز به عکاسی یا تصویر سازی داشته باشند. ممکن است در بعضی از کاتالوگ یا بروشور‌ها قالب‌های خاصی طراحی گردد که همگی در قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر گذار است. از این رو برای تعیین دقیق قیمت طراحی کاتالوگ پیشنهاد می‌شود با مشاورین ما در مهرسام چاپ تماس حاصل فرمایید.

زمان طراحی ارتباط مستقیمی با نوع طراحی و خدمات پس از اجرای طرح دارد، اما کمترین زمان طراحی کاتالوگ و بروشور بسته به نوع سفارش ۴ روز لحاظ خواهد شد. ولی در بخش هایی مانند طراحی لوگو واقعا امکان اعلام زمان قطعی وجود ندارد و پس از مذاکرات اولیه زمان اعلام خواهد شد.

طراحی کاتالوگ و بروشور با کیفیت نیازمند یک کار تیمی حرفه‌ایی می‌باشد. یک تیم حرفه‌ایی متشکل از مدیر هنری، اتاق فکر، عکاسان حرفه‌ایی،  طراحان گرافیک حرفه‌ایی و ناظر چاپ با تجربه است تا در همه مراحل قبل از طراحی، بعد از طراحی و چاپ نظارت کامل را داشته باشند یا یک کاتالوگ با کیفیت بصری و چاپ بدون نقص تولید گردد.

بله و قطعا پیشنهاد میکنیم خدمات چاپ خود را قطعا در مهرسام چاپ نهایی کنید زیرا مهرسام چاپ مجهز به پیشرفته ترین چاپخانه های کشور است و کیفیت چاپ بسیار بالایی را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت به شما ارائه میکند. علاوه بر موارد فوق همه مراحل طراحی کاتالوگ و بروشور از شروع مورد نظارت قرار می‌گیرند تا پروسه حرفه‌ایی قبل از چاپ نیز بخوبی طی شود تا بهترین کیفیت چاپ را تجربه کنید.

بله مهرسام چاپ با بهره‌گیری از بهترین عکاسان تبلیغاتی و بهترین تجهیزات عکاسی، تصاویری خارق العاده از محصولات شما تهیه می‌کند. برای اخذ مشاوره و دریافت قیمت می‌توانید با کارشناسان ما در مهرسام چاپ تماس برقرار کنید.

مقالات مرتبط

کاتالوگ رنگ پنتون

دانلود رایگان pdf کاتالوگ رنگ پنتون (pantone)

,
کد رنگ های پنتون pantone را می توانید در انواع کارهای چاپی بخصوص طراحی هایشان مشاهده کنید و همچنین کیفیت چاپ رنگ پنتون خیلی اهمیت دارد.
روانشناسی رنگ

روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن در توسعه کسب و کار

,
امروزه دنیای رنگ ها و تاثیرات متفاوت آن بر روی روحیات و تصمیم گیری افراد بر کسی پوشید نیست. ظاهر اولین چیزی است که دیده ی ما را در ذهنمان بررسی میکند و در لحظه بر ذهنیت نقشی میسازد که میتواند این نقش در ذهن ما مثبت باشد یا منفی! از آنجایی ما در…
پنتون رنگ

پنتون رنگ چیست؟ معرفی شرکت پنتون

,
پنتون رنگ، متخصص جهانی رنگ است که زبانی جهانی برای رنگ ارائه می دهد و تصمیمات مهم رنگی را در هر مرحله از روند کار برای برندها و تولیدکنندگان امکان پذیر می کند. موسسه رنگ پنتون روند رنگ ها را در طول سال مطالعه می کند تا در مورد رنگ بعدی سال پنتون تصمیم …
مد رنگ RGB

مد رنگ RGB و نقش آن در طراحی رابط کاربری

استفاده مناسب از رنگ ها و مد رنگ RGB در طراحی بروشور و یا هر تصویر تبلیغاتی دیگر، برای ایجاد تصویری مثبت در ذهن مشتریان بسیار مهم است، به همین دلیل رنگ نقش اصلی را در طراحی رابط کاربری بازی می کند. هیچ روش ارتباطی دیگری به اندازه رنگ همه حواس …

میانگین امتیازات ۵ از ۵
© کپی رایت - کلیه حقوق این سایت متعلق به مهرسام چاپ است.
جهت مشاوره تماس بگیرید!