نکات مهم محاسبه قیمت چاپ جعبه

قیمت چاپ جعبه

توجه به قیمت چاپ جعبه یکی از نکات مدیریت در هزینه‌ها است. مهم‌ترین هدف تولید کنندگان، کسب موفقیت در فروش و سود بیشتر است. این هدف به جز مدیریت در هزینه‌ها، محقق نخواهد شد. کیفیت صنعت بسته‌ بندی به هدف تولید و توزیع محصولات، از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن کسب آگاهی نسبت به قیمت تولید جعبه‌ در انواع مختلف نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. با ما همراه باشید، قصد داریم در این مقاله برای شما کاربران وب سایت مهرسام چاپ، به ذکر این نکات مهم و تاثیرگذار بپردازیم.

قیمت چاپ جعبه

چاپ جعبه

درباره نحوه محاسبه قیمت چاپ جعبه در انواع مختلف

امروزه به دلیل اینکه محیط فرارقابتی در بازار‌ها حاکم است، همه محصولات از کیفیت مطلوبی برخوردارند. از شاخصه‌های مهم بازار فرارقابتی، انتقال قدرت از تولیدکننده به مصرف‌کننده است. بر این اساس مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته و می‌توانند در لحظه انتخاب و خرید، برند خود را تغییر دهند. اما استراتژی که استفاده از آن برای ترغیب مشتریان به انتخاب و خرید کاربردی است، توجه به کیفیت نحوه بسته‌بندی و چاپ جعبه به هدف توزیع این محصولات است. در صنعت بسته بندی، قیمت چاپ جعبه از شرایط مشخصی برخوردار بوده و بر اساس پارامترهای مشخصی تعیین می‌شود.

در شرکت های چاپ و بسته بندی چاپ جعبه لمینتی، مقوایی و کارتونی با متریال‌های مختلفی انجام می‌شود. اصلی‌ترین هدف از طراحی و تولید این جعبه‌ها، ارائه با کیفیت محصولات به مصرف کنندگان است. عوامل مختلفی بر قیمت‌گذاری چاپ جعبه تاثیرگذارند. از طرف دیگر تعیین قیمت در تولید انواع جعبه، بر اساس کاربری از فرمول‌های خاصی انجام می‌شود. پارامتر‌‌های متعددی می‌توانند برای تعیین قیمت چاپ جعبه تاثیرگذار باشند. به همین منظور می‌توان به نوع روکش در جعبه، نوع رنگ و تیراژ جعبه، نوع مقوای انتخاب شده، ابعاد جعبه و خدمات تکمیلی این موارد را تقسیم‌بندی کرد.

تاثیر نوع روکش در قیمت جعبه

شرکت مهرسام چاپ توانایی آن را دارد که در زمینه چاپ انواع جعبه، جواب‌گوی نیاز تولیدکنندگان و مشتریان در انواع کسب‌وکار‌ها باشد. موضوع مهم و کاربردی که در تولید انواع جعبه می‌تواند استحکام و زیبایی در این محصولات را افزایش دهد، استفاده از روکش است. روکش‌ها از انواع مختلفی برخوردارند.

هر کدام از انواع روکش‌ها شرایط استفاده و نرخ مشخصی دارند. مدل‌های روکش‌های رایج در صنعت بسته‌بندی به انواع روکش ورنی، روکش یووی، سلفون و غیره تقسیم‌بندی می‌شوند. در شرکت مهرسام چاپ، محدودیتی برای ارائه این روکش‌ها وجود ندارد. بر این اساس مشتریان می‌توانند مطابق با نوع کاربری و سلیقه خود، بهترین روکش را انتخاب کنند. همان‌طور که مشخص است، کیفیت در روکش‌های متغیر است. به همین دلیل می‌توان یکی از موارد تاثیرگذار در قیمت چاپ جعبه را، مدل روکش انتخاب شده معرفی کرد.

تاثیر نوع رنگ در قیمت جعبه

از دیگر مواردی که می‌تواند در قیمت چاپ جعبه موثر باشد، نوع انتخاب رنگ در این محصولات است. شرکت مهرسام چاپ قادر است انواع جعبه را بر اساس سلیقه مشتریان و در رنگ‌‌های مختلف طراحی و چاپ کند. انتخاب نوع رنگ‌آمیزی در محصولات جعبه در انواع  یک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و یا بیش از سه رنگ قابل انجام است. انتخاب رنگ جعبه بر اساس نوع محصول و نوع کاربری تعیین می‌شود.

هر کدام از رنگ‌ها هزینه مشخصی دارند. از طرف دیگر اگر مشتری نوع رنگ‌آمیزی را ترکیبی انتخاب کند، قیمت چاپ جعبه و زمان طولانی‌تر خواهد شد. در این خصوص می‌توان به دو نوع هزینه رنگ اشاره داشت. رنگ استاندارد و رنگ ساختگی. نوع استاندارد به رنگ‌های سیاه، قرمز، آبی و زرد اختصاص دارد. نوع ساختگی را رنگ پنتون می‌نامند. چاپ جعبه بر اساس انتخاب نوع رنگ ساختگی، از قیمت بیشتری برخوردارند.

قیمت چاپ جعبه

تاثیر نوع مقوای در قیمت جعبه

در شرکت مهرسام چاپ دست مشتریان در انتخاب نوع چاپ و مدل جعبه باز است. دلیل این قابلیت برخورداری شرکت از توانمندی‌ها و ابزار‌آلات مدرن و پیشرفته است. یکی دیگر از مواردی که مشتریان و تولیدکنندگان بر اساس نیاز و سلیقه خود می‌توانند انتخاب کنند، نوع مقوای استفاده شده در چاپ جعبه است. در این خصوص شرکت به مقواهای متنوعی به هدف چاپ جعبه دسترسی دارد.

مواردی اعم از مقوای ایندربرد، مقوا فابریانو، مقوا اشتنباخ و مقوا پشت طوسی. هر کدام از هزینه و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. انتخاب مقوا نیز می‌تواند در تعیین قیمت چاپ جعبه موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه طراحی جعبه و کارتن مراجعه کنید.

تاثیر ابعاد جعبه در قیمت

نکته بعدی که در تعیین هزینه چاپ جعبه نقش مهمی خواهد داشت، ابعاد انتخاب شده جعبه است. دو پارامتر کاربردی در تولید جعبه موثر هستند. اول مساحت چیدمان و دوم دور چاپ ماشین است. به همین منظور هرچه ابعاد سفارش جعبه بزرگ‌تر باشد، چیدمان بیشتری خواهد داشت و این افزایش هزینه را به دنبال دارد. از طرفی دیگر با زیاد بودن ابعاد، دور چاپ نیز بیشتر خواهد شد. افزایش دور چاپ، هزینه‌های جانبی را کم خواهد کرد.

قیمت چاپ جعبه

تاثیر تیراژ جعبه در قیمت

در نهایت بر اساس سلیقه و انتخاب‌های مشتری، جعبه مد نظر چاپ خواهد شد. اما پس از تعیین نوع روکش، نوع رنگ، نوع مقوا و ابعاد در چاپ جعبه، پارامتری که می‌تواند در قیمت چاپ جعبه اثرگذار باشد، تیراژ جعبه است. افزایش یا کاهش تیراژ تولید جعبه، بر روی قیمت کل موثر است. به طور نرمال تیراژ بالا، افزایش قیمت در جعبه را باید به دنبال داشته باشد. اما از آنجایی که تیراژ چاپ جعبه تقسیم بر هزینه‌های ثابت راه‌اندازی دستگاه خواهد شد، در کاهش قیمت نهایی تاثیر گذار است.

تاثیر نوع خدمات تکمیلی در قیمت جعبه

شرکت مهرسام چاپ محدودیتی نسبت به چاپ انواع جعبه در حالت طلاکوب، نقره‌ کوب، برجسته سازی شده و غیره ندارد. طرح‌های مختلفی توسط طراحان شرکت به مشتریان پیشنهاد می‌شود. مشتریان می‌توانند بر اساس نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارند، مدلی جدای از طرح‌های پیشنهاد شده را سفارش دهند. به همین منظور طرح مدنظر به طراحان شرکت معرفی شده و در نهایت محصولی مطابق با نظر و سلیقه مشتری تولید خواهد شد. اما این تغییر در حالت سفارش و به اصلاح customize کردن سفارش، از هزینه‌های جانبی برخوردار است.

پس می‌توان به عنوان تعیین آخرین نکته، سفارشی‌سازی تولید جعبه را نیز از جمله نکات مهم محاسبه قیمت چاپ جعبه معرفی کرد. مشتریان می‌توانند به هدف بررسی نمونه جعبه‌های تولید شده، به صفحه مراجعه نمایند. در نهایت پس از انتخاب مدل مد نظر و سفارش جعبه، از طریق راه‌‌های ارتباطی معرفی شده و یا مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان در ارتباط باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *