مزایا و فواید تبلیغ در سالنامه

اکثر افراد بر این باور هستند که تبلیغات با سالنامه و یا تقویم کاری بیهوده است و تاثیری که باید را ندارد. اما باید گفت که این تصور کاملا اشتباه است زیرا سالنامه و یا سررسید را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در نظر گرفت که می‌توان در آن‌ها هر طور که مایل هستیم تبلیغات کنیم. همچنین به دلیل اینکه از سالنامه در طول سال بارها استفاده می‌شود، شانس دیده شدن برند و تبلیغات ما توسط افراد بسیار بیشتر است.

چاپ سررسید

معمولا برای تبلیغات از سالنامه تبلیغاتی استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از سالنامه‌های تبلیغاتی می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

در ادامه به بررسی فواید و مزایای تبلیغ با سالنامه و تقویم می‌پردازیم.

سالنامه سفارشی یک هدیه رسمی و پرمفهوم است

شاید برای تبلیغات خدمات و یا محصولات شرکت شما راهکارهای زیادی وجود داشته باشد. ما بارها دیده‌ایم که برخی از افراد سعی می‌کنند با پخش تراکت خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک تراکت زیر برف پاک کن ماشین خود دیده‌باشید و شاید در بسیاری از موارد آن را حتی مطالعه سطحی نیز نکنیم. اگر چه نمی‌شود تاثیر تراکت را در تبلیغات نادیده گرفت اما بیایید آن را با سالنامه مقایسه کنیم.

اصولا سالنامه یک هدیه رسمی و شیک است که می‌توانیم برند خود را به هر نحوی که دوست داریم تبلیغ کنیم. از جهتی سالنامه نیز با عنوان یک هدیه به یک فرد داده می‌شود و به جهت ارزشی که در ذهن فرد ایجاد می‌کند، باعث می‌شود حداقل یک سال آن را نزد خود نگه دارد به این ترتیب احتمال دیده شدن تبلیغات ما بیشتر است.

سررسید 1400

با سالنامه‌های تبلیغاتی برندسازی کنید

اصولا تبلیغاتی که به وسیله سالنامه و یا سررسیدها صورت می‌گیرد تاثیر مهمی در برندسازی شرکت ما دارد. همانطور که گفته شد بسیاری از افراد از تقویم و یا سالنامه استفاده می‌کنند. شما در نظر بگیرید یک شرکتی سالنامه تبلیغاتی خود را به یک فرد می‌دهد. معمولا آن فرد بارها به سالنامه و یا سررسید شما مراجعه می‌کند و با هر بار مراجعه لوگو و برند و خدمات شما را حتی به صورت گذرا می‌بیند.

این مورد باعث می‌شود تا کم کم برند شما در ذهن مشتری و کاربران ذخیره شود و حتی آن‌ها را ترغیب کند تا از خدمات و محصولات شرکت شما استفاده کند.

همچنین وقتی فردی تقویم شما را در دفتر کار خود قرار دهد به این معنی است که شرکت و برند شما را قبول دارد و وقتی فرد دیگری به دفتر او مراجعه کند برند شما را می‌بیند و به این باور می‌رسد که برند شما آنقد معتبر و قابل قبول است که در دفترکاری قرار داده شده است.

همچنین تبلیغات به وسیله سالنامه و یا سررسید برای افراد سازمان نیز می‌تواند مفید باشد. چون ممکن است کارمندان یک شرکت با تمام خدمات و یا محصولات شرکت خود آشنا نباشند و استفاده از این نوع تبلیغات در درون سازمان می‌تواند شناخت و آگاهی کارمندان را نیز افزایش دهد.

چاپ سررسید

تبلیغات به وسیله سالنامه یک راه مقرون به صرفه

همانطور که می‌دانید راه‌های زیادی برای تبلیغات برند و محصولات وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید در روزنامه و یا حتی تلویزیون تبلیغ کنید. اما همانطور که می‌دانید اینگونه تبلیغات خصوصا در تلویزیون هزینه بسیار زیادی دارد و مشخص نیست که آیا کاربران جذب می‌شوند یا خیر؟ آیا موقع پخش تبلیغ کانال را عوض نمی‌کنند؟
اینها عواملی است که سبب می‌شود تبلیغات در سالنامه به عنوان یکی از بهترین راه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی باشد و به دلیل مزایا و فواید ذکر شده می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی استفاده نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵