سالنامه تبلیغاتی چیست؟

شرکت‌ها و کمپانی‌ها، پیوسته به دنبال راهکارهایی برای تبلیغات سازمان خود هستند. معمولا آخر سال، یکی از بهترین زمان‌ها برای تبلیغات شرکت و کمپانی و معرفی خدمات و محصولات می‌باشد.

اصولا در آخر سال، شرکت‌ها سعی می‌کنند با سفارش سالنامه و سررسید و هدیه دادن آن به دیگران شرکت خود را تبلیغ کنند. در این نوع سالنامه‌ها و یا سررسید‌ها لوگو شرکت زده می‌شود و در صفحات اول نیز اطلاعاتی از شرکت و محصولات و یا خدمات آن نیز ذکر می‌شود.

سالنامه تبلیغاتی، به عنوان یک ابزار فراتر از تقویم ماهانه عرضه می‌شود و در دنیای تبلیغات، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این ابزار، با ترکیب کاربری یک تقویم سالیانه با فضاهای تبلیغاتی قابل تنظیم، به کسب‌وکارها فرصتی مناسب را برای ارتقاء برند و ارتباط موثر با مخاطبان فراهم می‌کند.برای اطلاع بیشتر  در ارتباط با سالنامه تبلیغاتی چیست، همراه باشید.

سالنامه تبلیغاتی

سالنامه تبلیغاتی

سالنامه تبلیغاتی چیست؟

همانطور که از نامش پیداست سررسید و یا سالنامه‌های تبلیغاتی محصولاتی هستند که در آخر سال از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند. اصولا شرکت‌ها از این محصول به منظور تبلیغ و معرفی شرکت و خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند.

در سالنامه‌های تبلیغاتی باید به قیمت، طراحی و کیفیت آن‌ها نیز توجه داشت. در طراحی آن باید سعی شود تا از لوگوی شرکت به بهترین شکل ممکن استفاده شود و همچنین باید هزینه تمام شده آن برای شرکت نیز به صرفه باشد. همچنین کیفیت کاغذ و جلد آن نیز باید بسیار بالا باشد تا کاربران را بیشتر جذب کند.

علاوه بر آن، باید سعی شود تا سالنامه‌ها را به گونه‌ای طراحی کرد تا مشتریان و کاربران بیشتر با آن سر و کار پیدا کنند تا محصولات و تبلیغات شرکت بیشتر در معرض دیدشان قرار گیرد.

سالنامه تبلیغاتی

سالنامه تبلیغاتی به رنگ قرمز

مزایای استفاده از سررسید های تبلیغاتی

استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی همانند استفاده از تقویم رومیزی، به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که به صورت مداوم در دید مشتریان حضور داشته باشند. چرا که سررسیدها به عنوان یک ابزار کاربردی و قابل استفاده در زندگی روزمره، به مخاطبان یک ارزش افزوده ارائه می‌دهند.در ادامه به معرفی مزایای استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت و این مزایا عبارت اند زا:

  • یک ابزار کاربردی با حداقل مدت استفاده یک سال برای هر مخاطب
  • روش تبلیغاتی کارآمد و مقرون به صرفه
  • فضای مناسب برای ارائه تبلیغات با اثربخشی بالا
  • قابلیت یادداشت‌برداری و برنامه‌ریزی دقیق در هر روز
  • کاربرد پذیر برای انواع و اقسام کسب و کار

نحوه‌ی درج لوگو روی سررسید تبلیغاتی

در یک سالنامه تبلیغاتی، شناخت مهم‌ترین علامت تجاری شما از طریق لوگو امری حیاتی است. هرچه شما در زمینه این کار ابتکار بیشتر و خلاقیت فراوانی اعمال کنید، تاثیر بیشتری بر روی خاطر مشتریان خواهید گذاشت. درج لوگو بر روی جلد سررسید نیز باید به نحوی باشد که حس خوشایندی و جذابیت به مخاطبان منتقل شود و آن‌ها را به استفاده از سررسید ترغیب کند.
لوگو می‌تواند به صورت‌های مختلفی مانند طلاکوب و نقره‌کوب روی انواع جلد سررسید چاپ شود. از اینکه لوگوی برند در گذشته در میان صفحات سالنامه‌ها قرار می‌گرفت، ممکن است شاهد باشید. اما این روش معمولاً تأثیر منفی بر جلب توجه مشتریان داشته است. بنابراین، توصیه می‌شود که اگر قصد دارید لوگوی خود را در همه صفحات چاپ کنید، حاشیه صفحه را برای این کار انتخاب کنید یا از واترمارک بهره ببرید.

استفاده از سالنامه به عنوان هدیه تبلیغاتی

با توجه به آنچه که در بالا بیان کردیم، استفاده از سررسید تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است و معمولا شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند.اهدا کردن سالنامه و یا سررسید این اطمینان را به شما می‌دهد که کاربران و مشتریان آن را نزد خود نگه می‌دارند و همیشه همراه خود خواهند داشت. علاوه بر آن، از آنجا که استفاده از سالنامه و سررسید رواج دارد و افراد در طی سال، دائما به آن مراجعه می‌کنند ، شانس دیده شدن لوگو و برند شما توسط آن‌ها بیشتر است.

(دانلود pdf تقويم رسمي سال 1403 هجري- شمسي)

همچنین بسیاری از افراد به یک سالنامه برای نوشتن و ثبت امور و کارهای روزانه خود نیاز دارند به همین دلیل هدیه گرفتن سالنامه و یا سررسید برای آن‌ها امری خوشایند می‌باشد. در حالت کلی بسیاری از افراد برای برنامه ریزی و ثبت کار‌های روزانه و هفتگی خود از سالنامه استفاده می‌کنند و این مورد هم باعث می‌شود تا سررسیدها و یا سالنامه‌ها بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

حال با توجه به مطلاب ذکر شده، بر اهمیت تبلیغات در سالنامه پی بردیم و لازم است که در طراحی و چاپ آن‌ها با دقت و حوصله عمل کرده و سعی شود تا از جلد و کاغذ مناسب استفاده کنیم. زیرا ابزارهای تبلیغاتی مانند سالنامه‌، بروشور و یا کاتالوگ در اصل نمادی از کیفیت کار و محصولات ما هستند و چنانچه که ما بخواهیم در انتخاب کاغذ و یا مواد به کار گرفته شده در این ابزارهای تبلیغاتی کوتاهی کنیم، مشتریان و کاربران اطمینان خود را نسبت به کار ما از دست خواهند داد.

7 پاسخ
  1. شایان
    شایان گفته:

    سلام ،۵۰ عدد سالنامه مدیران خواستم سفارش بدم اما میخوام اسم شرکت و آدرس سایت شرکتم هم چاپ بشه داخلش به عنوان هدیه به همکارام میخوام بدم اینکارو انجام میدین؟

    پاسخ
  2. شایان
    شایان گفته:

    سلام ،۷۰ عدد سالنامه مدیران خواستم سفارش بدم اما میخوام آدرس سایت شرکتم هم چاپ بشه داخلش به عنوان هدیه به همکارام میخوام بدم اینکارو انجام میدین؟

    پاسخ
  3. امید
    امید گفته:

    سلام،قیمتدسالنامه وزیران چقدر هست؟اگر تعداد سفارش بدم به قیمت عمده حساب میکنید یا کلا تک نرخی کار میکنید؟

    پاسخ
    • مدیر فروشگاه
      مدیر فروشگاه گفته:

      با سلام.
      ضمن تشکر از اعتماد شما
      لطفا جهت ثبت سفارش سالنامه وزیران در تعداد با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۶۵۱۳۶ تماس بگیرید.
      ما به صورت عمده و تکی فروش داریم.
      کارشناسان ما در مهرسام چاپ شما را راهنمایی خواهند کرد.
      با تشکر

      پاسخ
  4. کاظمی
    کاظمی گفته:

    سلام سفارش های ۱۴۰۱ رو از کی میگیرید؟میخوام چندتا سر رسید و تقویم رومیزی سفارش بدم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵