بهترین روش های چاپ روی تی شرت چیست/قسمت دوم

در صنعت چاپ می توان روی اجسام مختلفی به پرینت نوشته یا اشکالی پرداخت. بنابراین تنها کاغذ نیست که روی آن روش چاپ به کار گرفته می شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش چاپ روی تی شرت آشنا سازیم و بهترین نوع آن را مطرح سازیم.

چاپ سابلیمیشن :

بهترین روش های چاپ روی تی شرت چیست/قسمت دوم

این روش با استفاده از عمل تصعید صورت می گیرد به گونه ای که جوهر تصعید، یک جوهر مخصوصی می باشد که وقتی حرارت اعمال شود آن جوهر به گاز تبدیل می شود. گرما منافذ پلی استر را برای باز کردن و جا به جایی جوهر به تی شرت را فراهم می کند. از این روش هم نیز می توان بسیاری از تصاویر را بر روی اشیاء دیگر غیر از نساجی مانند چاپ روی لیوان و … به چاپ برسانیم . همچنین چاپ سابلیمیشن نیاز به یک کاغذ خاص برای انتقال رنگ می باشد که البته این کاغذها ارزان تر از کاغذ انتقال جوهر افشان می باشند، اما جوهر متعادل سازی این روش بسیار گران می باشند.

علاوه بر این مطالب گفته شده روش های دیگری هم نیز موجود می باشند که بسیاری از مردم از آن روش ها استفاده می کنند و شما باید بسته به نیاز خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید و ما در اینجا بعضی از اسامی سایر روش های چاپی را نام می بریم مانند: چاپ پلاستیزول، چاپ بر پایه آب، چاپ غیر پی وی سی، چاپ تخلیه، جوهر فلزی، چاپ سه بعدی، برش و دوختن.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1400/01/28

میانگین امتیازات ۵ از ۵