تبلیغات با اوراق چاپی

تبلیغات چاپی

در دهه گذشته، محبوبیت تبلیغات چاپی کاهش چشمگیری داشته است. گزینه رایگان و ارزان بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکار بسیار جذاب‌تر است تا هزینه‌های خود را کاهش دهند. بااین‌حال، تبلیغات چاپی همچنان یک ابزار بازاریابی باارزش برای افرادی است که دسترسی به اینترنت ندارند یا تصمیم و یا فرصتی برای شرکت در شبکه‌های اجتماعی ندارند. شاید تصور کنید که تبلیغات چاپی منسوخ شده‌اند و یا هزینه این نوع تبلیغات بسیار زیاد است.

در اینجا ده راهنمایی برای تبلیغات در رسانه‌های چاپی وجود دارد.

با استفاده از این نکات، می‌توانید مخاطبان ازدست‌رفته را بازگردانید.

پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود را لیست کنید

اگرچه به طیف گسترده‌ای از افراد دسترسی دارید، اما برخی از افرادی که بروشور یا کاتالوگ خود را می‌بینند بلافاصله شروع به جستجوی آن آدرس در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

اضافه کردن این بخش از اطلاعات می‌تواند در نحوه دریافت مطالب شما تفاوت ایجاد کند.

پیشنهاد‌های ویژه به خوانندگان بروشور یا کاتالوگ

تبلیغات چاپی

رسانه‌های چاپی سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات خوانندگان گسترده‌ای از همه اقشار دارند، بنابراین شما باید انتظار داشته باشید که بعضی از مردم از این طریق با برند شما آشنا شوند. ارائه پیشنهاد‌های ویژه به این افراد به‌طوری‌که برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی شما مراجعه کنند، یک راه عالی برای برقراری ارتباط با برند شما است.

ارزش‌گذاری به مخاطبانتان

این روش به‌صورت یک تشکر، یک هدیه یا تخفیف است،

ارزشمند شمردن مشتریان کمک می‌کند تا به یک کسب‌وکار موفق‌تر تبدیل شوید. احساس ارزشمند بودن مشتری برای صاحبان کسب‌وکار تأثیر بسیار چشمگیری در اعتمادسازی به برند ایجاد می‌کند.

آمادگی‌های قبل از چاپ تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی زمانی در بهترین بازدهی قرار می‌گیرد که بخشی از یک مجموعه کامل تبلیغات بازاریابی باشند. شما باید از قبل بدانید که چه چیزی را می‌خواهید با درج آگهی‌های تبلیغاتی به دست آورید و چه کسانی آن‌ها را دریافت خواهند کرد. تعیین کنید که آیا تنها یک آگهی مخاطب مدنظر شما را مورد هدف قرار می‌دهد یا نیاز دارید که چندین آگهی برای رسیدن به همه مخاطبان تهیه کنید.

گزینه‌های مختلف چاپ را بررسی کنید

انواع مختلفی برای تبلیغات چاپی وجود دارد.

از روش‌های سنتی مانند روزنامه و مجله گرفته تا:

و بسیاری دیگر وجود دارد.

جلب‌توجه مشتریان از طریق انواع مختلف تبلیغات چاپی ایده بسیار خوبی است.

مخاطبان آگهی خود را شناسایی کنید

اگر مخاطب هدف شما از چاپ تبلیغات چاپی افراد روستایی و محلی باشند، بدیهی است که شما نباید از همان تاکتیک‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان جوان خود بکار می‌گیرید. هنگام انتخاب محل تبلیغ آگهی و تهیه محتوای تبلیغاتی، مخاطبان را در نظر بگیرید. در صورت لزوم با کسی که در تبلیغات تخصص دارد صحبت کنید تا راه‌های کلیدی برای جلب‌توجه مخاطبان خود پیدا کنید.

بررسی نتایج و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت

مهم‌ترین نکته در مورد پکیج‌های تبلیغاتی بررسی عوامل بازدهی آن‌ها پس از رسیدن به موفقیت است. برای تعیین این عوامل، از مشتریان خود در مورد چگونگی پیدا کردن تبلیغاتتان بپرسید. پیشنهاد می‌کنیم به مشتریان خود مواردی مانند کوپن‌های تخفیف ارائه دهید که باید به شما برگردانند تا به یک سرمایه‌گذاری تبلیغاتی پایا برسید. برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف یکی از جنبه‌های موردنیاز برای آمادگی پیش از تبلیغات چاپی است. انتظار نداشته باشید که در ماه‌های اول تبلیغات مشتریان به سمت شما سرازیر شوند. صبور باشید و برنامه‌های خود را دنبال کنید. حاصل کار شما پس از سال‌ها انجام تبلیغات چاپی مناسب این است که مشتریان به‌خوبی شما را می‌شناسند.

و از کسب‌وکار شما رضایت دارند.

تنظیم بودجه برای تبلیغات چاپی

تمرکز بر روی بودجه تبلیغات چاپی بسیار مهم است.

تبلیغات می‌توانند خیلی هزینه‌بر باشند و بدون مدیریت این هزینه‌ها، در این مسیر به مشکل برخواهید خورد. با تنظیم بودجه و هزینه تبلیغات چاپی خود، شما با انگیزه بیشتری انتخاب‌های خود را بررسی می‌کنید، محدودیت‌های خود را حفظ می‌کنید، و بیشتر از همه، به‌صورت خلاقانه فکر می‌کنید.

چالش تبلیغات مشترک

کسب‌وکارهایی که یکدیگر را تحسین می‌کنند گاهی اوقات متوجه می‌شوند که به اشتراک‌گذاری هزینه فضای تبلیغاتی در عین صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌ها، یک‌راه عالی برای به رسمیت شناختن نام و بندسازی است.

خلاقیت در تبلیغات چاپی

در ارائه تبلیغات چاپی خود خلاقیت داشته باشید. طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی خود را به بهترین شکل و به‌صورت خلاقانه انجام دهید تا ببینید که چگونه در جذب مخاطب مؤثر است و به فروش شما کمک خواهد کرد. برای انجام دیگر روش‌های تبلیغات چاپی می‌توانید بهترین نشریات متناسب با حرفه و کسب‌وکار خود را به‌صورت آنلاین جستجو کنید. در نشریه‌ای تبلیغ کنید که با کسب‌وکار شما همخوانی داشته باشد. برای مثال نشریات آشپزی می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه و یا مواد غذایی فعالیت می‌نمایند.

نگاهی به ریسک‌های پیشِ رو

اگر متوجه شدید که تبلیغات چاپی بازخورد مثبت و قابل‌اطمینان برای سرمایه‌گذاری شما ایجاد می‌کند، ریسک کنید و هزینه بیشتری برای آن صرف کنید. اگر از بابت این موضوع مطمئن نیستید و ممکن است در یک مورد جواب دهد و در مورد دیگر جواب ندهد، از انجام این چالش نترسید. گاهی اوقات لازم است که برای تبلیغات برای گرفتن سود و بازده بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. این نکات به شما در کسب درآمد بیشتر از طریق تبلیغات چاپی کمک می‌کند. از خدمات مهرسام چاپ می‌توان به چاپ مجله و نشریات، کاتالوگ، بروشور، پوستر و … اشاره کرد. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتر دارید، کارشناسان چاپ مهرسام در کنار شما هستند تا بهترین ایده‌ها را با شما در میان بگذارند.

شما می‌توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *