تبلیغ متحرک با چاپ ساک دستی (شاپینگ بگ)

امروزه برای رونق بخشیدن به کسب و کار ها از روش های تبلیغاتی مختلفی استفاده می شود، در این میان برخی از افراد از روش های جدیدی استفاده کرده و سهم بیشتری از بازار تبلیغات را به خود اختصاص داده اند. بصرفه بودن یکی از نیاز های تمامی افراد از تبلیغات می باشد. برای این منظور امروزه از ساک های دستی تبلیغاتی استفاده فراوانی استفاده می شود. ساک دستی شاپینگ بگ که به آن بیلبورد متحرک نیز می گویند یکی از انواع ساک های دستی تبلیغاتی می باشد که امروزه از کاربرد فراوانی برخوردار است. در این مقاله‌ی مهرسام چاپ قصد داریم شما را با ساک دستی (شاپینگ بگ) تبلیغاتی متحرک آشنا کنیم.

ساک دستی

ساک دستی شاپینگ بگ

همان طور که اشاره کردیم، ساک دستی در انواع مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آنها جهت کاربرد خاصی طراحی و چاپ می شوند. ساک دستی گیفیت بگ، گارمنت بگ، شاپینگ بگ و… ازجمله انواع ساک دستی تبلیغاتی می باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با ساک دستی شاپینگ بگ یا همان بیلبورد متحرک آشنا کنیم.

دنیای تبلیغات امروزه از ساک دستی شاپینگ بگ استفاده زیادی می کند. اما مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی چیست؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم به عملکرد ساک دستی شاپینگ بگ اشاره کنیم. شاپینگ بگ معمولا جهت استفاده در فروشگاه ها، بوتیک ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. صاحبان فروشگاه ها با استفاده از این روش می توانند لوگو یا نام تجاری خود را به اشتراک بگذراند. چاپ ساک دستی تبلیغاتی مناسب و با کیفیت، علاوه بر اینکه تجربه لذت بخشی را برای افراد به ارمغان می آورد، بلکه آنها را با نام تجاری و لوگوی کسب و کار شما آشنا می کند.

ساک دستی شاپینگ بگ درحقیقت ابزاری است جهت حمل، نگهداری، بسته بندی و… که صاحب یک فروشگاه یا بوتیک جهت ارائه خدمات به مشتریان نیازمند طراحی و چاپ آن می باشد. در این میان، افراد با طراحی نام تجاری یا لوگوی مخصوص کسب و کار خود بر روی ساک دستی، علاوه بر جلب رضایت افراد از خرید، دیگران را نیز با کسب و کار خود آشنا می کنند. مدنظر داشته باشید که یک ساک دستی با کیفیت ممکن است در مکان ها و توسط افراد زیادی به کار گرفته شود که همین مسئله باعث آشنایی بیشتر افراد با کسب و کار شما می شود.

ساک دستی

جنس ساک دستی های تبلیغاتی

همان طور که اشاره کردیم، ساک های دستی تبلیغاتی با توجه به کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. حال هرکدام از این ساک ها نیز به سه دسته، ساک دستی کاغذی، نایلونی و پارچه ای تقسیم می شوند.

  • ساک دستی نایلونی

ساک دستی شاپینگ بگ معمولا از جنس نایلون می باشد. استفاده از نایلیون در چاپ ساک دستی علاوه بر مقاومت بالا، از هزینه کمتری نیز برخوردار است. البته مد نظر داشته باشید که ساک دستی شاپینگ بگ با کیسه های نایلونی موجود در فروشگاه ها تفاوت بسیار دارد. این ساک بهترین گزینه جهت ارائه خدمات و البته به اشتراک گذاری نام تجاری خاص می باشد.

  • ساک دستی کاغذی

از کاغذ معمولا برای چاپ ساک دستی گیفیت بگ استفاده می شود. این ساک جهت استفاده در مراسمات برای اهدای جوایز و هدایا، طراحی می شود. ساک های دستی کاغذی با استفاده از کاغذ های مختلفی نظیر: کاغذ باطله، کاغذ گلاسه، کاغذ ساده و… چاپ می شود. در این میان با کیفیت ترین آنها کاغذ گلاسه می باشد که البته طراحی و چاپ آن نیز از هزینه بیشتری برخوردار است.

  • ساک دستی پارچه ای

یکی دیگر از انواع ساک دستی، ساک دستی پارچه ای می باشد که با استفاده از پارچه های سوزنی چاپ می شود. اصلی ترین مزیت این ساک، قابلیت بازیافت و دوام بالایی است که دارد. ساک دستی پارچه ای از ظاهری فانتزی و زیبایی برخوردار است که معمولا در تعداد اندکی به چاپ می رسند.

اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که ساک های دستی تبلیغاتی با توجه به جنسشان به سه دسته پارچه ای، کاغذی و نایلونی تقسیم می شوند. هرکدام از این ساک های دستی جهت هدف خاصی طراحی می شوند. البته ناگفته نماند که در هرسه جنس نام برده کیفیت و دوام بالا، تاثیر زیادی بر روی جلب نظر افراد خواهد داشت.

روانشناسی رنگ ها در طراحی ساک دستی شاپینگ بگ

در طراحی ساک دستی شاپینگ بگ از کدام رنگ ها استفاده کنیم؟ همان طور که می دانید، رنگ و طراحی، دو عنصر مهم در جلب توجه افراد می باشد. استفاده از رنگ های مناسب در کنار طراحی ویژه، تاثیر زیادی بر روی سلیقه افراد خواهد گذاشت. اما برای انتخاب رنگ مناسب می توانید از ملاک های مختلفی نظیر: رنگ محصول، رنگ لوگوی شرکت، رنگ اصلی شرکت یا … استفاده کنید. برای مثال شما می توانید در طراحی ساک دستی، قسمتی را هم رنگ با لوگوی اختصاصی شرکت کنید. یا اینکه می توانید ساک دستی را با محصول مورد نظر ست کنید. همه این ترفند ها می توانند کمک خوبی جهت جلب توجه افراد باشند.

چاپ ساک دستی

در طراحی و چاپ ساک دستی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

همان طور که می دانید، هدف از طراحی و چاپ ساک دستی شاپینگ بگ، ارائه خدمات و به اشتراک گذاری نام تجاری خاص می باشد. بی شک در این میان یک ساک دستی با کیفیت و مقاوم از کارایی بیشتری برخوردار خواهید. در نتیجه بهتر است که در طراحی و چاپ ساک دستی، نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • ایده پردازی کنید

یکی از ترفند ها و شگرد هایی که می تواند خروجی کار شما را تغییر دهد، ایده پردازی می باشد. شما می توانید از ایده هایی که به ذهنتان می رسد جهت تهیه یک ساک دستی مناسب استفاده کنید. معمولا ایده پردازی یکی از روش هایی می باشد که تاثیر زیادی بر روی نتیجه کار دارد.

  • از بهترین نرم افزار ها استفاده کنید

طراحی ساک دستی معمولا با استفاده از نرم افزار های گرافیکی انجام می شود. در این میان بهتر است از بهترین و جدید ترین نرم افزار ها استفاده کنید تا نتیجه به دست آمده مطابق با خواسته شما باشد. همچنین برای این منظور شما می توانید از ایده ها و نظرات گرافیست ها نیز استفاده کنید.

  • همفکری کنید

شاید باور نکنید اما استفاده از نظرات دیگران تاثیر بی نظیری بر روی کار شما خواهد داشت. برای این منظور شما می توانید از ایده و نظرات همکاران خود استفاده کنید. معمولا خروجی کاری که به واسطه ایده های مختلف صورت گرفته بسیار مناسب تر و البته مورد قبول تر است.

  • از کاغذ گلاسه استفاده کنید

اگر قصد چاپ ساک دستی کاغذی را دارید، از کاغذ گلاسه استفاده کنید. همان طور که اشاره کردیم این کاغذ از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است که به همین دلیل در چاپ ساک های دستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کاغذ گلاسه همچنین دوامی بالایی را به ساک دستی شما می دهد که همین مسئله جهت آشنایی افراد بیشتر با نام تجاری یا لوگوی مخصوص کسب و کار شما می شود.

  • رقبای خود را رصد کنید

یکی از نکاتی که باید در طراحی و چاپ ساک دستی مد نظر داشته باشید، رصد کردن اصلی ترین رقبای خود می باشد. با استفاده از روش شما می توانید خروجی بهتری را نسیب خود کنید. برای مثال نقاط ضعف و جنبه های منفی کار رقبار را در نظر داشته و از تبعیت نکنید.

  • از فونت و رنگ مناسبی استفاده کنید

همان طور که در بالا اشاره کردیم، انتخاب رنگ تاثیر زیادی بر روی ساک دستی شما خواهد داشت. در طراحی ساک دستی باید از رنگ های جذاب و فونت خوانا استفاده کنید. برای مثال فونت متن انتخابی شما نباید کمتر از PT 6 باید زیرا خواندن آن سخت و درنتیجه مورد توجه افراد قرار نمی گیرد.

عناوین نام برده ازجمله نکاتی می باشند که بهتر است در طراحی و چاپ ساک دستی مد نظر داشته باشید. البته مد نظر داشته باشید که طراحی ساک دستی از نکات زیادی برخوردار است که مد نظر داشتن آنها بی شک تاثیر زیادی بر روی نتیجه کار شما دارد.

چگونه هزینه ساک دستی را محاسبه کنیم؟

یکی از سوالاتی که قبل از طراحی و چاپ ساک دستی مطرح است، چگونگی محاسبه هزینه آن می باشد. اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که ساک دستی تبلیغاتی از قیمت مناسب ترین نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی برخوردار است. اما این مدنظر داشته باشید که چاپ یا طراحی ساک دستی از هزینه ثابتی برخوردار نبوده و ملاک های مختلفی تایین کننده قیمت می باشد. برای مثال سایز ساک دستی شما یکی از ملاک هایی که می باشد که بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است. همچنین انتخاب روکش، جنس کاغذ و… از دیگر معیار هایی می باشد که با استفاده از آن، هزینه نهایی را محاسبه می کنند.

شما میتوانید با پر کردن فرم چاپ ساک دستی، در سریع‌ترین زمان ممکن هزینه نهایی کارتان را بدانید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵