سررسید مدیریتی چیست؟

سررسید مدیریتی طرح دراگون قهوه ای

سررسید مدیریتی یا سررسید ارگانایزر نوعی سررسید است که اغلب توسط مسئولان ارشد سازمان‌ها، شرکت‌ها و مدیران استفاده می‌شود. در این سررسید روز‌های یک هفته به یک صفحه اختصاص داده شده بنابراین، به آن سالنامه هفته شمار هم می‌گویند. بیشتر سررسید‌های مدیریتی از جنس ترمو هستند چرا که، از لحاظ ظاهری بسیار شکیل و زیبا بوده و هنگام حک لوگو یا برند شرکت روی جلد زیبایی آن چندین برابر می‌شود. معمولا این سررسید‌ها به صورت مگنتی یا با دکمه بسته می‌شوند تا کاغذ‌های درون جلوه زیباتری داشته باشد. در ادامه بیشتر درباره سررسید مدیریتی صحبت می‌کنیم.

سررسید مدیریتی مشکی

سررسید مشکی طرح دراگون

جلد سررسید مدیریتی به چه صورت باید باشد؟

 سررسید‌های مدیریتی از نوع سیمی یا کلاسوری، بسیار مرتب هستند و جلد آن‌ها اغلب ترمو می‌باشد. در نمونه کلاسوری آستر بدرقه همان برگه ابتدایی است. سالنامه‌های کلاسوری با کلاس و خاص هستند، داشتن نمای طلا کوب یا نقره کوب روی جلد باعث جلوه خاص و چشم نواز آن می‌شود. مهم‌ترین ویژگی سررسید مدیریتی که موجب محبوبیت زیاد در میان خریداران شده، روز شمار بودن آن است. ابعاد این نوع سررسید بزرگ بوده و فضای زیادی را برای نوشتن کار‌های روزمره، نکات مهم، رویدادها، اهداف روزنامه و… در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع سررسید مدیریتی

بعد از پاسخ به سوال، سررسید مدیریتی چیست؟ باید با انواع آن آشنا شوید تا هنگام سفارش، سررسید مناسبی را انتخاب کنید.

1. مدل کیفی: این مدل سه لت بوده و جنس بکار رفته در تولید، چرم و جیر است. جنس این سررسید‌ها بسیار محکم و دارای عمر طولانی می‌باشد.

2. مدل زبانه‌دار: از دیگر انواع سررسید‌‌های مدیریتی می‌توان به نوع زبانه‌دار اشاره کرد که همانند مدل کیفی سه لت است، با این تفاوت که با کمک زبانه درب آن بسته می‌شود.

سررسید مدیریتی به صورت داغی، لیزر، طلا کوب، پلاک، سیلک و نقره کوب چاپ می‌شود. اغلب برای نمونه‌های تبلیغاتی از چاپ لیزر بهره می‌برند زیرا؛ چاپ لیزر مناسب چرم مصنوعی و طبیعی است.

روش دیگر در چاپ سررسید‌های مدیریتی استفاده از پلاک است. پلاک بکار رفته از جنس فلز بوده و بر اساس سلیقه مشتری لوگو یا برند شرکت روی آن حک می‌شود. البته این نوع پلاک‌ها تنها برای سررسید‌هایی با جلد چرم مصنوعی و طبیعی مناسب می‌باشد. چاپ داغی یکی از پر طرفدار‌ترین نوع چاپ‌ها در سالنامه مدیریتی است. معمولا از این چاپ برای ساخت سررسید‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. نقش و نوشته‌های حکاکی شده روی جلد دچار تغییر رنگ می‌شوند. برای جذابیت جلد می‌توان از چاپ نقره کوب و طلا کوب استفاده کرد.

ابعاد سررسید مدیریتی

ابعاد سررسید مدیریتی نسبت به دیگر سررسیده‌ها بزرگتر است و حدوداً 21 × 28 سانتی متر می‌باشد. امروزه سر‌رسیدهای مدیریتی در قطع‌های مختلف از طریق فروشگاه مهرسام چاپ به فروش می‌رسد. از آنجایی که ابعاد این سررسید نسبت به دیگر سررسید‌ها بزرگ‌تر است، قیمت بالا، اسم و مواردی که در آن بکار رفته توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. البته باید بدانید، داشتن یک سررسید مدیریتی ظاهر شما را فردی خاص تلقی می‌کند، به گونه‌ای که تمام افراد شما را فردی بزرگ و مدیر می‌دانند.

تفاوت سررسید مدیریتی با دیگر سررسیدها

سررسید مدیریتی شباهت زیادی به سررسید‌های دیگر مانند سررسید وزیری دارد، با این تفاوت که نوع صحافی و جلد آن از نوع دیگری است. سالنامه‌های مدیریتی توجه مدیران را جلب می‌کند زیرا؛ صفحات داخلی منحصر به فردی داشته و لوازم جانبی همانند خودکار و روان نویس همراه خود دارند. از این سررسید‌ها می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

سررسید مدیریتی اروپایی

سررسید اروپایی مشکی جلد سخت

مزایای استفاده از سالنامه مدیریتی

انواع سررسید مدیریتی دارای مزایای مختلفی هستند که ما در این بخش به مهم‌ترین آن اشاره می‌کنیم.

بهبود مدیریت زمان: سالنامه‌های مدیریتی با داشتن فضای کافی برای یاداشت برنامه‌ها، جلسات و… به مدیران شرکت کمک می‌کند، تا بتوانند زمان خود را به درستی مدیریت کنند و تمام کار‌های روزانه را انجام دهند.

افزایش بهره وری: سررسید مدیریتی به مدیران در سازماندهی کار‌های شرکت کمک کرده و باعث افزایش بهره وری آن‌ها می‌شود.

ایجاد حس حرفه‌ای: از آنجایی که این سررسید‌ها ظاهری شکیل و چشم نوازی دارند، مدیرانی که از این سررسید استفاده می‌کنند، خود را فردی حرفه‌ای و کار بلد در کار می‌دانند.

نکات مهم در خرید سررسید مدیریتی

برای خرید سررسید مدیریتی نیاز است به یک سری نکات ضروری توجه کنید. این نکات به شرح زیر است؛

1. جنس جلد: سالنامه‌های مدیریتی اغلب از جلدهای پلاستیکی، چرمی و صحافی شده ساخته می‌شوند. این جلد‌ها به دلیل استحکام و مقاومت بالا طول عمر بیشتری دارند.

2. نوع صفحات داخلی: صفحات داخلی، گلاسه یا کاغذی است. این صفحات به قدری زیبا و جذاب هستند که نظر مشتری را به خود جلب می‌کند.

3. سایز سررسید: این نوع سررسید‌ها در قطع‌های بزرگ ساخته می‌شوند. اگر تصمیم بر آن دارید تا سررسیدی با فضای زیاد تهیه کنید، سررسید مدیریتی سایز بزرگ گزینه فوق العاده‌ای برای شما خواهد بود.

4. تعداد صفحات سالنامه: تعداد صفحات سالنامه مدیریتی محدود است. چنانچه به دنبال سالنامه‌ای برای استفاده سازمانی هستید، سالنامه‌ای با تعداد صفحات بیشتری انتخاب کنید.

سفارش سررسید مدیریتی

برای سفارش سررسید مدیریتی، مراجعه به وب سایت‌های فروشگاهی یکی از راه‌های انجام این کار است. در این سایت‌ها سررسید‌های مدیریتی در ابعاد، مدل‌ها و تعداد صفحات متفاوت عرضه می‌شود. شما با توجه به نوع سررسید و قیمت آن می‌توانید یک مدل را انتخاب و خریداری کنید.

اگر نیاز به سفارش سررسید بر اساس سلیقه خود دارید، شرکت مهرسام چاپ آمادگی دارد تا سررسید مورد نظر شما را در کیفیت بالا و قیمت مناسب چاپ و به شما ارسال کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارش این سررسید  کافیست همین حالا با شماره‌های درج شده روی سایت تماس بگیرید و سفارش خود را از طریق کارشناسان پاسخگو ثبت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *