چاپ جعبه ماسک بهداشتی

در گذشته تولید ماسک و جعبه ماسک صرفا برای کادر درمانی و جراحان و برخی از شهرهای آلوده تولید می‌شد.

اما امروزه به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا، به یک باره میلیاردها انسان روی کره زمین به ماسک نیاز پیدا کردند و در نتیجه باعث شد تا تولید ماسک و چاپ جعبه ماسک بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

چندین ماه است که تولیدکنندگان به تولید انواع ماسک پزشکی، جراحی، سه لایه و فیلتردار یا همان n95 روی آورده‌اند. آن‌ها به طور انبوه و شبانه روزی به تولید ماسک و چاپ جعبه‌های آن‌ها پرداخته اند.

چاپ جعبه ماسک

چاپ جعبه ماسک بهداشتی

در این میان علاوه بر تولیدکنندگان ماسک، شرکت‌های چاپ و بسته بندی هم در تولید جعبه های ماسک و چاپ جعبه‌های آن‌ها فعالیتشان چندین برابر شده است. واضح است که این بیماری روند فعالیت و کار این نوع صنعت‌ها را تغییر داده است و آن‌ها روی به تولید انبوه آورده‌اند.

همانطور که می‌دانید ماسک برای محافظت از بدن در برابر انواع بیماری‌های مختلف تولید می‌شود، بنابراین بسته بندی آن باید به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه آلودگی را به خود جذب نکند. جعبه و کارتن ماسک جزو محصولات تولیدی در زمینه بهداشت و سلامت می‌باشد که در تیراژهای مختلف طراحی و تولید می‌شود. معمولا بسته بندی ماسک‌ها به صورت تکی، سه تایی، ده تایی، بیست تایی و پنجاه تایی انجام می‌شود و معمولا در بسته بندی با تعداد بیشتر بر روی جعبه‌های تبلیغاتی پرفراژ قرار می‌گیرد تا علاوه بر دسترسی سریع‌تر در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نکات بهداشتی و هشدار‌های محصول هم مطالعه شود.

همانطور که گفته شد ماسک در زمینه محصولات بهداشتی قرار می‌گیرد پس باید مقوایی که در آن‌ها استفاده میشود به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه آلودگی را جذب نکند و کاملا بهداشتی باشد. به همین دلیل معمولا از مقوای ایندربرد، که در چاپ جعبه محصولات دارویی و مواد غذایی استفاده میشد، استفاده ‌شود.

البته استفاده از مقوای پشت طوسی با گرماژ 300 و یا 400 نیز مرسوم می‌باشد.

ماسک‌ها بعد از تولید به صورت تکی یا چندتایی داخل این بسته بندی‌ها قرار گرفته و از ماسک در برابر هر گونه آلودگی محافظت می‌کند.

معمولا چاپ جعبه ماسک توسط دستگاه‌های مجهز و پیشرفته به صورت افست انجام می‌شود و کلیه خدمات پس از چاپ همچون یووی ، سلفون و ورنی و … وجود دارد. چاپ جعبه ماسک توسط طراحان مهرسام  نیز انجام می‌شود که می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ جعبه لمینتی یا مقوایی با ما تماس بگیرید.

قیمت تولید جعبه و کارتن بسته بندی ماسک:

قیمت تولید جعبه و کارتن بسته بندی ماسک با توجه به نرخ روز ورق، قالب، چاپ و نوع کارتن لمینتی و یا دایکاتی بودن مقوا تغییر می‌‎کند. معمولا شرکت‌های جعبه سازی در ابتدا طرح سه جعبه را به صورت سه بعدی طراحی‌ می‌کنند و قیمت آن‌ها را تعیین می‌کنند تا در صورت رضایت طرفین اقدام به تولید به صورت انبوه کنند.

چاپ جعبه ماسک

ابعاد جبعه بسته بندی ماسک:

ابعاد جعبه ماسک را با توجه به تعداد و نوع تولید تعیین می‌کنند.

ابعاد جعبه‌های آماده:

ابعاد جعبه آماده دارای عرض و ارتفاع 10 و طول 20 سانت می‌باشند. معمولا در این نوع جعبه از مقوای پشت طوسی با گرماژ 300 و یا 400 استفاده می‌کنند. گرماژ 400 معمولا مقاومت بیشتری دارد اما به نسبت قیمت بیشتری نیز دارد.

ابعاد جعبه مقوای 50 عددی:

با در نظر گرفتن ابعاد یک ماسک خیلی راحت می‌توان ابعاد جعبه موردنیاز را هم بدست آورد. حدودا برای 50 عدد ماسک ابعاد 10 در 18 با ارتفاع 8 بهترین و مناسب‌ترین ابعاد برای تولید جعبه ماسک می‌باشد.

جعبه ماسک فیلتردار:

معمولا ماسک‌های فیلتر دار دارای ابعادی با طول 14 سانت، عرض 12 سانت و ارتفاع 15 سانت می‌باشند. معمولا برای جعبه ماسک فیلتردار از مقوای پشت طوسی با گرماژ 300 استفاده می‌شود و مقاومت خوبی نیز دارند.

کارتن بسته بندی ماسک جراحی و پزشکی:

ماسک جراحی و یا پزشکی معمولا برای پرسنل کادر درمان بیمارستانی تولید می‌شود. البته امروزه به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا برای تمام انسان‌ها نیاز است. این نوع ماسک از سه لایه مجزا تشکیل می‌شود که با پوشاندن دهان و بینی باعث می‌شود تا قطرات آب و ذرات معلق ناشی از عطسه و سرفه بیماران به سیستم تنفسی وارد نشود.

چاپ جعبه ماسک

معمولا برای چاپ جعبه و بسته بندی این نوع ماسک‌ها یک تیم متخصص و حرفه‌ای در شرکت‌های تولید کننده جعبه و چاپ جعبه وجود دارد تا این نوع جعبه‌ها در سطح استاندارد بین المللی تولید شود و برای مشتریان داخلی و خارجی جذابیت داشته باشد.

مزایای استفاده از جعبه ماسک:

استفاده از یک محفظه بهداشتی با مقواهای بهداشتی جهت محافظت از ماسک‌ها

استفاده از جعبه و چاپ زیبا جهت جذب مشتری

وجود پرفراژ در جعبه ماسک باعث استفاده راحت تر و سریع تر از این محصول در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها

همچنین شما می‌توانید جهت ثبت سفارش و اطلاع از تعرفه‌های مهرسام چاپ با کارشناسان تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵