با این پرینت سه بعدی اسباب بازیهای جالب بسازید

بی شک در صنعت پرینت و چاپ با ظهور فناوری چاپ سه بعدی تحول بزرگی به وجود آمد، اگرچه این نوآوری چندان گسترده نشده و برخی شرکت های غربی از آن بهره می گیرند. البته این بدان معنا نیست که عدم رایج بودن موجب مشاهده نکردن اختراعات جالب باشیم.

موضوع اسباب بازی برای کودکان بسیار خوشحال کننده و جذاب است و افراد در سنین پایین هنگامی که وارد یک فروشگاه اسباب بازی می شوند، نمی دانند کدام را باید انتخاب کنند. در این بین به تازگی محققان پرینت سه بعدی Toybox را اختراع کردند که موضوع نداشتن اسباب بازی کودک شما را برطرف خواهد کرد.

با این پرینت سه بعدی اسباب بازیهای جالب بسازید

افراد می توانند با این دستگاه در مدت زمان کوتاهی با 314 دلار اسباب بازی موردنظر خود را پرینت کرده و به کار گیرند. موردی که شاید به راحتی انجام نگیرد و در یک فروشگاه نتوانید اسباب بازی دلخواه را پیدا کنید و با این دستگاه همان اسباب بازی موردنظر را ایجاد خواهید کرد.

این دستگاه در واقع یک باندل است که با نام Toybox 3D Printer Deluxe باید به خریدش بپردازید. طراحی دستگاه بسیار ساده و در عین حال باکیفیت بوده که می توان انتظار دوام طولانی داشت.

با استفاده از Toybox خود ، 8 رنگ چاپگر غیر سمی و قابل تجزیه بیولوژیکی دریافت خواهید کرد که بسته به اندازه هر چاپ ، برای ساخت 100-300 اسباب بازی مناسب خواهد بود. متنوع بودن رنگ به این معنی است که اسباب بازی های چاپی شما به اندازه آنچه در فروشگاه می بینید پر جنب و جوش و جذاب خواهند بود ، اما این بار مطابق مشخصات دقیق شما تنظیم شده اند.

عملکرد ساده به این معنی است که هر مرحله از مراحل ساخت اسباب بازی می تواند به عنوان یک همکاری سرگرم کننده بین شما و فرزند شما انجام شود. بزرگسالان می توانند با استفاده از برنامه همراه ، منوی اسباب بازی های از قبل طراحی شده را الک کنند و کودکان می توانند آنچه جالب به نظر می رسد را انتخاب کنند یا ایده های طراحی بدهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1400/01/16

میانگین امتیازات ۵ از ۵