سفارش جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت

مواد غذایی که ما در طول روز مصرف می کنیم، سهم زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص داده اند. امروزه شاهد افزایش تولیدی های مواد غذایی می باشیم که همین امر باعث شده تا حمل و نگهداری از این مواد، به دلیلی تاثیری که ممکن است بر روی سلامتی انسان ها داشته باشد، به یکی از دغدغه های شرکت های تولیدی مواد غذایی شده است. برای این منظور، بهترین راه برای حمل و نگهداری از این مواد، استفاده از جعبه های مواد غذایی می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مصارف مختلف و سفارش چاپ جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت آشنا کنیم.

جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت

سفارش جعبه ناگت

اولین جعبه مواد غذایی در چه سالی به چاپ رسید؟

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله بپردازیم، بد نیست کمی با تاریخچه این روش کاربردی آشنا شوید. همان طور که اشاره کردیم برای حمل و مخصوصا نگهداری از مواد غذایی، روش های مختلفی وجود دارد که بهترین آنها، استفاده از جعبه های مواد غذایی می باشد. در گذشته برای نگهداری از آب، به عنوان مهم ترین مواد غذایی، از سفال و شیشه استفاده می کردند که در نتیجه باعث جلوگیری از فاسد شدن آب در طولانی مدت می شد. رفته رفته و با افزایش مواد غذایی انسان ها، استفاده از فلز نیز معمول شد. این روش برای اولین بار در سال 1800 توسط ارتش فرانسه مورد استفاده قرار گرفت. بعد از این سال، در سال 1870 نیز نخستین جعبه مواد غذایی به چاپ رسید که باعث رواج یافتن این روش کاربردی در میان افراد شد.

مهرسام چاپ ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ جعبه لمینتی و مقوایی به شما عزیزان است. جهت ثبت سفارش یا استعلام قیمت می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

سفارش جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم شما را با مصارف مختلف و سفارش جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت آشنا کنیم. البته ناگفته نماند که تمامی جعبه های مواد غذایی از مصارف یا می توان گفت مزیت های یکسانی برخوردارند. جعبه های مواد غذایی به دلیل رعایت نکات بهداشتی و…، بسیار مورد استفاده می باشند که در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا می شوید.

  • نگهداری از مواد غذایی

همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین مزیت های جعبه های مواد غذایی، نگهداری از مواد مورد نظر می باشد. همچنین اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که آنچه که باعث شده تا جعبه های مواد غذایی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد، نگهداری استاندارد از این مواد می باشد. بهداشتی بودن این جعبه ها باعث شده تا به خوبی از مواد غذایی نگهداری کرده و مانع فاسد شدن این مواد شوند.

جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت

سفارش جعبه ناگت

  • دسته بندی مواد غذایی

جعبه های مواد غذایی به خوبی مواد مورد نظر را دسته بندی کرده و باعث سهولت حمل و نقل این مواد می شوند. همان طور که می دانید، اقلام کوچک هنگام حمل و نقل بسیار آسیب پذیر می باشند. اما برای حمل و نقل راحت و البته مطمعا تر، می توانید از جعبه های مواد غذایی مانند چاپ جعبه خرما استفاده کنید.

چاپ کارتن را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت با تیم مهرسام چاپ تجربه کنید.

  • تبلیغات

با استفاده از جعبه های مواد غذایی، می توانید با یک تیر، دو نشان بزنید! همان طور که می دانید، رونق کسب و کار های امروزی تا حد زیادی به تبلیغات وابسته اند. بی شک شرکت های تولیدی مواد غذایی نیز برای فروش بیشتر، نیازمند به اشتراک گذاری نام تجاری خود و اشنایی بیشتر افراد با کسب و کار خود می باشند. پس برای این کار می توان از جعبه های مواد غذایی استفاده کرد. استفاده از این روش کاربردی علاوه بر به همراه داشتن حمل و نگهداری آسان، باعث آشنایی دیگران نیز با کسب و کار شما می شود.

  • حفاظت از محیط زیست

همان طور که می دانید، استفاده از مواد غذایی روز به روز روبه افزایش است و همین عامل باعث شده تا از جعبه های مواد غذایی استفاده زیادی شود. این درحالی است که استفاده از پلاستیک برای طبیعت بسیار خطرناک است. یکی دیگر از مزیت های جعبه های مقوایی، قابلیت بازیات، و عدم آسیب رساندن به محیط زیست می باشد.

  • درج مشخصات مواد غذایی

تمامی مواد غذایی که روزانه استفاده می کنیم، دارای مشخصات، ویژگی ها و… مخصوصی می باشند که مصرف مواد مورد نظر، نیازمند دسترسی به این مشخصات می باشد. برای مثال بر روی تمامی جعبه های مواد غذایی، تاریخ انقضا، روش مصرف، شرایط نگهداری و… درج می شود که می توان گفت یکی دیگر از مزیت های جعبه های مواد غذایی، درج مشخصات بر روی آنها می باشد.

عناوین نام برده ازجمله مزیت های جعبه مواد غذایی می باشند که باعث محبوبیت بیشتر این روش کاربردی شده اند. این جعبه ها معمولا از جنس مقوا می باشند اما جعبه های پلاستیکی نیز برای حمل و نگهداری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه های مقوایی یا پلاستیکی؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز قبل از طراحی جعبه و کارتن بسته های مواد غذایی، ایجاد شود، جنس این جعبه ها می باشد که بهتر است از جعبه های پلاستیکی استفاده کنیم یا مقوایی؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که هر دو نوع جعبه از کاربرد بخصوصی برخوردارند اما معمولا برای نگهداری از مواد غذایی از جعبه های مقوایی استفاده می شود. همان طور که اشاره کردیم، جعبه های مقوایی علاوه بر قابلیت بازیافت و عدم آسیب رسانی به محیط زیست، از لحاظ استاندارد های بهداشتی نیز در سطح بالاتری قرار دارند که همین مسئله نیز باعث شده تا مقوا برای تولید جعبه مواد غذایی استفاه بیشتری شود.

جعبه های مواد غذایی میگو و ناگت

سفارش جعبه ناگت

هزینه طراحی و چاپ جعبه های مواد غذایی

تا کنون بی شک با جعبه مواد غذایی و کاربرد آن آشنا شده اید، یکی دیگر از مباحث رایج درباره این روش کاربردی، هزینه نهایی چاپ جعبه های مواد غذایی می باشد. برای این منظور در این مقاله از مهرسام چاپ قصد داریم شما را با هزینه طراحی و چاپ جعبه‌های مواد غذایی آشنا کنیم. در این میان نکته ای که حائز اهمیت است این است که چاپ جعبه مواد غذایی از هزینه ثابتی برخوردار نبوده و با توجه به معیار های مختلفی محاسبه می شود. برای مثال، برخی از این معیار ها، جنس جعبه مورد نظر، سایز آن، رنگ و… می باشند که هزینه نهایی را مشخص می کنند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵