راهکارهای تبلیغ برند با استفاده از شاپینگ بگ تبلیغاتی

راهکارهای تبلیغ برند با استفاده از شاپینگ بگ

ثابت شده است که چاپ ساک دستی تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین و سودمندترین راه ها برای تبلیغ برند است. وقتی کسب‌وکارها به دنبال تقویت سازمان خود هستند، تمایل دارند فقط بر روی تبلیغات دیجیتالی در رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو تمرکز کنند. البته، این روش‌ها روشی موثر برای تبلیغ برند شما هستند، اما هزینه زیادی برای کسب‌وکار دارند. از سوی دیگر، کیسه‌های خرید حاوی لوگو روشی سنتی برای معرفی نام برند شرکت برای مشتریان بالقوه تان هستند.

شاپبنگ بگ تبلیغاتی

شاپبنگ بگ تبلیغاتی

تبلیغ برند با استفاده از شاپینگ بگ تبلیغاتی

در بازار امروز، هر شرکتی با رقابت مواجه است و هر روز رقابت سخت تر می شود. وقتی صحبت از شناخت برند به میان می‌آید، برخی از آنها به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک‌تر با مشکل مواجه هستند، زیرا نمی‌توانند مبالغ هنگفتی را که شرکت‌های بزرگ‌تر برای تبلیغات اختصاصی می‌دهند، بپردازند. اینجاست که شاپینگ بگ تبلیغاتی وارد بازار می‌شود تا به کسب‌وکارهایی که در حال رقابت هستند، کمک کنند. این ساک ها با قرارگیری هوشمندانه و طراحی خوب می توانند کمک قابل توجهی به برند شرکت کنند. آنچه برای شما مهم است این واقعیت است که شاپینگ بگ مارک دار طرفداران برند ایجاد می‌کنند. اگر طراحی شما برجسته باشد، مردم بارها و بارها از ساک دستی آماده شما استفاده می کنند و این ساک ها تبدیل به یک وسیله تبلیغاتی به هنگام پیاده روی خریداران می شوند.
یکی از مزایای مهم برندسازی شاپینگ بگ تبلیغاتی این است که افرادی که آنها را دریافت می کنند به برند شما وفادار می شوند. تحقیقات نشان داده است که از هر 10 نفر 9 نفر برند شما را و هر 10 نفر 8 نفر پیام شما را به خاطر خواهند آورد.

راهکارهای برندیگ شرکت با شاپینگ بگ تبلیغاتی

در این بخش چند ایده برای تبدیل شاپینگ بگ فروشگاه تان به ابزاری ساده سودمند برای تبلیغات پیاده روی آورده شده است.

شاپبنگ بگ تبلیغاتی

شاپینگ بگ تبلیغاتی

لوگوی خود را روی آن قرار دهید.

اگر بین انواع ایده‌ها گیر کرده‌اید اما وقت کافی ندارید و می‌خواهید با شاپینگ بگ تبلیغاتی شروع کنید، ساک دستی آماده که حاوی لوگوی ساده ای است می‌تواند برای تان سودمند باشد. مزیت این روش این است که بعید است لوگوی شما هرگز از مد بیفتد و همیشه می توانید از کیسه های باقیمانده اضافی استفاده کنید مثل زمانی که ساک های دستی دیگری که بیشتر مربوط به فصلی خاص یا رویدادی هستند کم شوند. حتی اگر بعداً تصمیم گرفتید طراحی کیف منحصر بفردی داشته باشید، شاپینگ بگ تبلیغاتی لوگوی شما می‌توانند جزء اصلی و استاندارد خوبی برای نگهداری در صورت نیاز باشند. علاوه بر این، قرار گرفتن بیشتر در معرض لوگو، باعث می شود برند شما در ذهن مشتریان نقش ببندد، و به طور نامحسوس تصویر برند شما را بدون نیاز به انجام کارهای بیشتر تقویت می کند.

از کیسه های فصلی یا رویدادی استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید با سفارش دادن شاپینگ بگ های سفارشی متناسب با فصل، تعطیلات پیش رو و رویدادهای خاص، هیجان و تحرک را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. این نوع کیف‌ها نه تنها نشان می‌دهند که کسب‌وکار شما با محیط اطراف خود هماهنگ است، بلکه می‌توانند بسته به موقعیت مکانی شما به عنوان تبلیغاتی برای خریداران دیگر نیز عمل کند. اگر در حال فروش هستید، چه راه بهتری برای تبلیغ آن وجود دارد تا اینکه مشتریان ساک دستی آماده ای را با خود حمل کنند و به خریداران همکار خود اعلام کنند که اتفاق خاصی در فروشگاه شما در حال رخ دادن است؟

مقداری شور و هیجان اضافه کنید.

همکاری با طراحان حرفه ای، همچون مجموعه مهرسام چاپ را در نظر بگیرید تا شاپینگ بگی سفارشی که چشم نواز و خلاقانه باشد، طراحی کنند. شاپینگ بگ تبلیغاتی باید با تصویر برند فعلی شما یا هر پیامی که می‌خواهید منتقل کنید سازگار باشد، اما هر کیسه خریدی که طراحی می‌کنید این پتانسیل را دارد که به موضوعی برای گفت‌وگو در بین خریداران تبدیل شود و راهی برای نشان دادن تصویر و نام شما در آنجا باشد.

شاپینگ بگ تبلیغاتی سازگار با محیط زیست انتخاب کنید.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها در مورد شاپینگ بگ هاب پلاستیکی در مقابل کاغذی، پارچه ای و … ردپای محیطی آن است. قبل از بحث در مورد سایر گزینه های موجود، باید توجه داشته باشید: تولید کیسه های کاغذی 70 درصد بیشتر از تولید کیسه های پلاستیکی آلودگی هوا ایجاد می کند و 80 درصد بیشتر گازهای گلخانه ای منتشر می کنند. تولید کیسه های کاغذی چهار برابر بیشتر از تولید کیسه های پلاستیکی انرژی مصرف می کند. تولید کیسه های کاغذی سه برابر تولید کیسه های پلاستیکی آب مصرف می کند. بنابراین، تا آنجا که به نگرانی های زیست محیطی مربوط می شود، استدلال های زیادی به نفع کاغذ در مقابل پلاستیک وجود ندارد. با این حال، باید بدانید که تولید کنندگانی وجود دارند که کیسه هایی با کیفیت بالا مانند کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر تولید می کنند. شاپینگ بگ های پلاستیکی زیست تخریب پذیر از مزایای هر دوس کیسه های پلاستیکی و کاغذی برخوردار هستند.

شاپبنگ بگ تبلیغاتی

شاپینگ بگ تبلیغاتی

استراتژی بازاریابی خود را مختل نکنید.

شاپینگ بگ تبلیغاتی روشی مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کار شما هستند و در مقایسه با هر نوع تبلیغات دیگری که در دسترس است، قیمت نسبتاً پایینی دارند. احتمالاً شرکت شما در حال حاضر فرآیند و استراتژی خاصی را برای سفارش، دریافت، ذخیره و بازاریابی برای مشتریان در نظر گرفته است. با افزودن عنصر ساک دستی آماده یا سفارشی به کمپین بازاریابی، این فرایند نیازی به تغییر ندارد و اطمینان پیدا کنید که این عنصر با پیام و مأموریت کلی شرکت تان مطابقت دارد، بدون اینکه هیچ گونه اختلالی در عملیات موجود ایجاد شود.

نتیجه گیری

مهرسام چاپ گزینه های متعددی را برای ساک دستی آماده یا سفارشی ارائه می دهد، از طرح های اولیه با چاپ ساده گرفته تا محصولاتی که طراحی پیچیده تری دارند. شاپینگ بگ های مجموعه مقرون به صرفه هستند، حتی اگر آنها را در تعداد کم سفارش دهید. مهرسام چاپ می تواند هر نوع شاپینگ بگ سفارشی شما را طراحی و اجرا کند. هنگامی که تصمیم گرفتید از کیسه های خرید برای شرکت خود استفاده کنید، با شماره های موجود در تماس با ما تماس بگیرید. متخصصان گروه به شما کمک می کنند تا سبک، اندازه، شکل و رنگ شاپینگ بگ تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای دریافت ساک دستی آماده خود که اهداف تبلیغاتی و عملیاتی شما را برآورده می کنند، همین امروز تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *