مقاومت دمای جعبه مواد غذایی

مقاومت دمای جعبه مواد غذایی

این جعبه ها علاوه بر اینکه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و حمل مواد غذایی آسان کرده است، بهترین گزینه جهت تبلیغات و معرف کسب و کار ها می باشد.
طراحی جعبه همبرگر آماده

چاپ و طراحی جعبه همبرگر آماده

,
به طور کلی در فروش غذاهای آماده، ظاهر بسته بندی امری بسیار مهم است و چنانچه ما بتوانیم نظر مشتریان را جذب کنیم، موفق به فروش بیشتر می‌‎شویم.
جذب مشتری با طراحی

چگونگی جذب مشتری با طراحی بروشور و کاتالوگ

کاتالوگ ها ارائه‌کننده‌ کالا و خدمات شما به مشتری هستند که بسیار مناسب هستند. در این مقاله چگونگی جذب مشتری با طراحی بروشور و کاتالوگ می پردازیم.
طراحی و چاپ مجله

اصول و نکات طراحی و چاپ مجله

,
چاپ و طراحی مجله هنوز هم در بین ناشران و صاحبان کسب و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از افراد هنوز هم چاپ مجله را به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات خود می‌دانند.
جعبه های مواد غذایی

مصارف مختلف جعبه های مواد غذایی

مواد های غذایی رایج در بازار برای ماندن در شرایط خاص، نیازمند جعبه هایی استانداری می باشند که با توجه به مواد غذایی و شرایط خاص آن طراحی شده باشد.
طراحی کاتالوگ مبلمان

نکات مهم در چاپ و طراحی کاتالوگ مبلمان

,
طراحی کاتالوگ مبلمان یکی از امور مهم برای جذب مخاطب و در نهایت رسیدن به فروش بیشتر است. همانطور که می‌دانید کاتالوگ به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی است
طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

,
امروزه معمولا تمامی کسب و کار ها از این روش تبلیغاتی استفاده فراوانی می کنند. اگر قصد طراحی ساک دستی تبلیغاتی را دارید بهتر است ابتدا هزینه این روش را با بودجه خود برسی کنید.
چاپ ساک دستی تبلیغاتی

مراحل طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

,
طراحی و چاپ ساک دستی یکی از روش های جدید تبلیغات می باشد که امروزه از کاربرد فراوانی برخوردار است. همان طور که می دانید، کسب و کار های امروزی به طرز شگفت آوری به تبلیغات وابسته اند.
خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

,
تبلیغات در انواع و روش های مختلفی صورت می گیرد که هرکدام از آنها به نوبه خود تاثیر زیادی بر روی سوژه مورد نظر دارند.
طراحی ساک دستی تبلیغاتی

اصلی ترین نکات در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

طراحی ساک دستی، یکی از روش های تبلیغاتی امروزی می باشد که بسیار کاربردی و البته پربازدید می باشد. در این مقاله نکات در طراحی ساک دستی...
چاپ ساک دستی تبلیغاتیhttps://mstprint.com/

کاربرد ساک دستی (شاپینگ بگ)

برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود می توانید از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید! اما کاربرد ساک دستی شاپینگ بگ!
رنگ سال 2021

رنگ سال 2021 توسط شرکت رنگ پنتون (Pantone) انتخاب شد

,
کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند.